عمران خان، نخست‌وزیر سابق پاکستان، اخطاریه مالیات لوکس به ارزش 14 لک برای اقامت در لاهور دریافت کرد.

عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان روز دوشنبه یک اخطار مالیاتی لوکس به مبلغ 14 میلیون پوند برای اقامتگاه خود در لاهور از دولت استان پنجاب دریافت کرد.

درخواستی که توسط وزارت مالیات و مالیات به عمران خان، رئیس تحریک انصاف پاکستان (PTI) برای پرداخت 14 میلیون و 40 هزار پوند برای اقامتگاهش در پارک زمان که در حال حاضر در آن ساکن است، صادر شده است، قرار است تا روز دوشنبه پرداخت شود. Geo News گزارش داد که آخرین تاریخ ارسال آن 12 مه بود.

طبق گزارش های رسانه ها، مقام جمع آوری مالیات استان گفت، خان پرونده خانه ای را که ماه گذشته از او درخواست شده بود، ارائه کرد و پس از برآورد، یک چالش مالیاتی لوکس برای بازیکن کریکت که تبدیل به سیاست شده بود، ارسال شد که اخطاریه را دریافت کرد.

مقالات مرتبط

عمیقا

کمیسیون حقوق بشر پاکستان در مورد دستگیری تصادفی کارگران تحریک انصاف، «عمیقاً نگران» است

عمیقا

بازداشت عمران خان: پلتفرم های رسانه های اجتماعی در بخش هایی از پاکستان در بحبوحه اعتراضات به حالت تعلیق درآمد

ARY News روز یکشنبه گزارش داد که این تحول پس از آن رخ داد که خان بیانیه ای صادر کرد و گفت که ممکن است زمانی که سه شنبه هفته جاری برای پیوستن به تحقیقات پرونده تراست القادر به دادگاه اسلام آباد برود، دوباره دستگیر شود.

خان اظهار داشت که عزم ائتلاف حاکم برای حذف او از صحنه سیاسی ناشی از ترس آنها از شکست در انتخابات عمومی 2019 است.

ماه گذشته، اداره اخطاریه ای به مادر این سیاستمدار 70 ساله، مرحوم شوکت خانم، صادر کرد تا مالیات خانه های لوکس را ارزیابی کند، که به عمران خان دستور داد تا معوقات مالیات لوکس را به مبلغ 36 میلیون روپیه تسویه کند. در این گزارش آمده است که این ملک همچنان به نام شوکت خانم است که در سال 1364 درگذشت.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام