عمران خان 10 میلیارد پوند اخطار افترا به دکتری که گفته بود معتاد به مواد مخدر است فرستاد.

عمران خان، نخست وزیر سابق پاکستان و رئیس حزب تحریک انصاف، اخطاریه ای به مبلغ 10 میلیارد پوند برای دکتر رضوان تاج، دکتر رئیس هیئت پزشکی انستیتوی علوم پزشکی پاکستان (PIMS) که گزارش پزشکی نخست وزیر سابق را تهیه و منتشر کرد، ارسال کرد. دستگیری.

این اقدام یک روز پس از آن صورت گرفت که خان یک اعلامیه افترا به وزیر بهداشت عبدالقادر پاتل به دلیل ادعاهای “کاذب” در مورد سلامتی خود ارسال کرد.

در این اطلاعیه آمده است که اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در گزارش مربوط به آزمایش‌های عمران که پس از دستگیری وی در 9 مه انجام شده است، “کاذب، نادرست، بی‌اساس و ماهیت افتراآمیز” بوده است.

مقالات مرتبط

پاکستان

بحران سیاسی پاکستان: بیش از 33 معترض طرفدار عمران خان در دادگاه نظامی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

پاکستان

پاکستان: عمران خان به دنبال “مذاکرات فوری” با دولت است زیرا اعضای اصلی حزب تحریک انصاف را ترک کردند

این سازمان از دکتر تاج خواسته است که 10 میلیارد پوند برای «نمایندگی عمدی و مخرب از طریق تهیه گزارش پزشکی ساختگی و جعلی از مشتری» بپردازد.

این سازمان هشدار داد که عدم انجام موارد فوق در مدت 14 روز منجر به شروع اقدامات قانونی علیه پزشک خواهد شد که احتمالاً شامل رسیدگی به قانون افترا در سال 2002، دادرسی کیفری و طرح شکایت علیه وی در شورای پزشکی و دندانپزشکی پاکستان و سایر موارد مربوطه می شود. انجمن ها

«کنفرانس مطبوعاتی شرم آور عبدالقادر پاتل، وزیر بهداشت فدرال. تصمیم تحریک انصاف پاکستان برای اقدام قانونی کامل علیه وزیر بهداشت و دستیارانش. رئیس تحریک انصاف عمران خان موافقت کرد که عبدالقادر پاتل، NAB، وزارت بهداشت و پزشکان بیمارستان پیمز را به دست عدالت بسپارد.

تیم حقوقی رئیس تحریک انصاف به سرپرستی وکیل مدافع ابوذر سلمان نیازی آمادگی خود را آغاز کرده است. تحریک انصاف پاکستان اوایل این هفته در توییتر نوشت: کنفرانس مطبوعاتی شرم آور و اتهامات بی اساس عبدالقادر پاتل تحت قوانین دیگری از جمله افترا مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

به گزارش جیو نیوز، عبدالقادر پاتل، وزیر بهداشت پاکستان جمعه گذشته، با استناد به جزئیات گزارش پزشکی عمران خان، نخست وزیر سابق، گفت که این گزارش حاکی از مصرف بیش از حد الکل، عدم اطلاع از شکستگی در پای او و سلامت روانی ناپایدار است.

پاتل در کراچی گزارش پزشکی نخست وزیر سابق را پس از معاینه در بیمارستان PIMS پس از دستگیری خود در 9 مه به خبرنگاران در کراچی اطلاع می داد. در ابتدای کنفرانس مطبوعاتی، وزیر بهداشت، قبل از به اشتراک گذاشتن جزئیات گزارش، گفت که این گزارش یک “سند عمومی”.

او گفت که در این گزارش هیچ جزئیاتی در مورد شکستگی پای او که خان ادعا کرد در پی اقدام به ترور در 3 نوامبر دچار آن شده است، وجود ندارد.

او [Imran Khan] وی افزود: حدود 5 تا 6 ماه روی پایش گچ داشت، اما در گزارش پزشکی هیچ شکستگی وجود نداشت. وزیر پاکستان گفت که نمونه ادرار رئیس تحریک انصاف پاکستان نیز گرفته شده است. به گزارش ژئو نیوز، وی گفت که گزارش اولیه نشان دهنده عناصر سمی و استفاده بیش از حد از الکل و کوکائین است.

Geo News یکی از رسانه های پیشرو در پاکستان با حضور آنلاین و همچنین تلویزیون است. وزیر بهداشت پاکستان همچنین گفت که در این گزارش به سلامت روانی خان نیز اشاره شده است که بر اساس آن، اعمال و زبان بدن وی «قابلیت یک مرد مناسب نیست».

وی گفت: در این گزارش آمده است که فردی با سلامت روانی پایدار این گونه حرکات را انجام نمی دهد. پاتل گفت: «من هم می گفتم که وضعیت روحی عمران خان خوب نیست.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام