فاکسکان معتقد است که تقاضای سرور مبتنی بر هوش مصنوعی در سال 2023، رکود جهانی برای ثابت نگه داشتن درآمدها را به همراه خواهد داشت.

فاکسکان معتقد است تقاضای سرور مبتنی بر هوش مصنوعی درآمد سال 2023 و رکود جهانی را افزایش می دهد تا آن را ثابت نگه دارد.

لیو یانگ، رئیس Foxconn معتقد است که تقاضای مبتنی بر هوش مصنوعی برای سخت‌افزار، مانند سرورها و پردازنده‌ها، تقاضا را در صنعت فناوری در طول سال 2023 حفظ خواهد کرد. با این حال، او همچنین آگاه است که درآمدها به دلیل رکود جهانی افزایش چشمگیری نخواهد داشت.

فاکسکان، تامین کننده بزرگ اپل، پیش بینی می کند که تقاضای زیادی برای کسب و کار سرورهای خود که توسط برنامه های هوش مصنوعی (AI) هدایت می شود. در حالی که این شرکت به دلیل چالش‌های اقتصادی جهانی انتظار دارد در سال 2023 یک سال ثابت باشد، رئیس لیو یانگ وی چشم‌انداز مثبت سرورها را به دلیل افزایش علاقه به هوش مصنوعی برجسته کرد.

Foxconn قصد دارد از بازار رو به رشد سرورهای هوش مصنوعی سرمایه گذاری کند و افزایش قابل توجهی را در نیمه دوم سال جاری پیش بینی می کند. این شرکت در حال حاضر 40 درصد از سهم بازار جهانی سرورها را در اختیار دارد و قصد دارد حضور خود را بیشتر گسترش دهد.

در سه ماهه اول، بخش محصولات ابری و شبکه، از جمله سرورها، 22 درصد از درآمد را به خود اختصاص دادند. با این حال، فاکسکان کاهش قابل توجهی در سود خالص برای سه ماهه اول گزارش کرد و بر رویت محدود برای کل سال تاکید کرد.

مقالات مرتبط

هند

لحظه درخشش هند؟ ایالات متحده نمی تواند هوش مصنوعی را تنظیم کند و NVIDIA آن را تضمین کرده است

هند

Gambit هوش مصنوعی اینتل: چگونه سازنده تراشه قصد دارد به هوش مصنوعی وارد شود و پردازنده‌های هوش مصنوعی را در هر رایانه شخصی بسازد

به عنوان بخشی از تلاش‌های متنوع‌سازی، این شرکت قصد دارد موفقیت خود را در تولید آیفون با وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) تکرار کند و یک کارخانه سابق جنرال موتورز در اوهایو را خریداری کرده است.

فاکسکان همچنین قصد دارد زنجیره تامین باتری خودروهای الکتریکی خود را فراتر از تایوان به کشورهایی مانند ایالات متحده، اندونزی و هند گسترش دهد.

در حالی که این شرکت در حال تنوع بخشیدن به تولیدات خود از چین است، اما به اهمیت فعالیت های خود در چین، از جمله کارخانه بزرگ آیفون خود در ژنگژو، اذعان دارد.

لیو بر تشابهات فرهنگی و سهولت شروع پروژه های جدید در چین تاکید کرد و بر تعهد آنها به توسعه بیشتر در این کشور تاکید کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام