فروشگاه Apple Saket دهلی چه تفاوتی با Apple BKC Mumbai دارد

راه اندازی فروشگاه اپل دهلی: تفاوت فروشگاه Apple Saket دهلی با Apple BKC Mumbai چیست

اپل سرانجام دومین فروشگاه خرده فروشی خود را در هند به نام Apple Saket در دهلی نو افتتاح کرد. ما نگاهی کوتاه به تفاوت Apple Saket در دهلی با فروشگاه پرچمدار اپل، Apple BKC در بمبئی می اندازیم.

پس از افتتاح موفقیت‌آمیز فروشگاه Apple BKC در بمبئی، تیم کوک، مدیر عامل آیفون، دومین محل خرده‌فروشی اپل در هند را نیز راه‌اندازی کرد، فروشگاه Apple Saket در مرکز خرید Select City Walk دهلی در 20 آوریل، ساعت 10:00 صبح.

مردم در خارج از فروشگاه اپل در دهلی، قبل از راه اندازی رسمی آن امروز جمع شده اند تا نگاهی شخصی به هیاهوی جدید شهر داشته باشند. تیم کوک در تور هند با نخست وزیر مودی دیدار کرد و متعهد به خدمات و تجربیات اپل در هند، به ویژه ایجاد اشتغال بیشتر شد.

از آنجایی که فروشگاه‌های اپل در دهلی و بمبئی شهرها را تصرف می‌کنند، در اینجا حقایق جالبی وجود دارد که نشان می‌دهد، با وجود پیروی از فلسفه‌های مشتری محور و پایدار در هر دو، Apple BKC و Apple Saket، چگونه فروشگاه‌ها متفاوت هستند.

آرم ها
لوگوهای هر دو فروشگاه اپل، شهرها و شادی زندگی آن شهرها را جشن می گیرند. در حالی که لوگوی Apple BKC از تاکسی‌های رنگارنگ و منحصربفرد کالی‌پیلی بمبئی الهام گرفته شده است، لوگوی اپل ساکت از دروازه‌های تاریخی متعدد پایتخت و میراثی که این دروازه‌ها از آن برخوردار هستند الهام گرفته شده است.

کارکنان
کارکنان منطقه دیگری است که هر دو فروشگاه در آن متفاوت هستند. Apple BKC حدود 100+ نفر را در بخش های خود استخدام خواهد کرد که در مجموع به 20 زبان مختلف صحبت می کنند. از طرف دیگر، Apple Saket حدود 70+ نفر از ایالت های مختلف هند را استخدام خواهد کرد که در مجموع به 15 زبان مختلف صحبت می کنند. تفاوت در تعداد کارمندان، عمدتا به دلیل بزرگی فروشگاه ها است. همچنین این فروشگاه 50 درصد زنان را در تمام پست ها، از جمله نقش های رهبری، استخدام می کند.

اندازه پریزها
وقتی صحبت از اندازه پریزها به میان می آید، Apple BKC در 20000 فوت مربع پراکنده شده است و دارای دو طبقه عملیاتی است، در حالی که Apple Saket در حدود 10000 فوت مربع گسترده شده است و یک طبقه عملیاتی دارد. با این حال، اجاره ای که اپل برای هر دوی این فروشگاه ها خواهد پرداخت تقریباً یکسان است. Apple BKC ماهانه 42 لک برای اپل هزینه دارد در حالی که Apple Saket برای غول فناوری 40 لک در ماه اجاره هزینه خواهد داشت.

پایداری
هر دو فروشگاه با پایداری به عنوان اولویت اصلی طراحی و ساخته شده اند. Apple BKC نه تنها به دلیل پنجره‌های بزرگش نور طبیعی خوبی دارد، بلکه ۱۰۰ درصد با انرژی تجدیدپذیر کار می‌کند. از طرف دیگر، Apple Saket ممکن است به اندازه همتای بمبئی خود نور طبیعی نداشته باشد، اما همچنان با انرژی 100 درصدی تجدید پذیر کار می کند. همچنین انتظار می رود که هر دو فروشگاه به زودی کربن خنثی شوند.

به غیر از این تفاوت ها، تجربه ای که هر دو فروشگاه ارائه می دهند تقریباً یکسان است. فروشگاه‌ها دارای مناطق نمایشی شگفت‌انگیزی هستند که به کاربران امکان می‌دهد محصولی را که می‌خواهند بخرند تجربه کنند و به آن‌ها در تصمیم‌گیری آگاهانه کمک کنند، و فروشگاه‌ها کارکنانی بسیار با انگیزه و آموزش‌دیده دارند تا از هر چیزی که ممکن است مشتری با آن مواجه شود مراقبت کنند.

فروشگاه‌ها همچنین گوشه‌ای برای جلسات آموزشی به نام Today At Apple دارند، که در آن هنرمندان و کارشناسان فناوری جلسات کوچکی را برگزار می‌کنند که به مشتریان کمک می‌کند بیشترین بهره را از محصولات و خدمات اپل خود ببرند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام