فروش درب ضد سرقت ارزان در فروشگاه افرامهر

درب ضد سرقت ارزان همواره یک موضوع را به دهن القا می کند که حتما از کیفیت پایینی برخوردار است که در قیمت های پایین تری عرضه می شود اما ارزان بودن در افرامهر به معنی کاهش متریال نیست بلکه کاهش سود برای رضایت مشتری است.

درب ضد سرقت سالهاست که جای خود را در صنعت ساختمان سازی باز کرده است اما تولیدی ها کمی هستند که این موضوع را درک کرده اند که باید در کنار لوکس سازی به فکر اقشار مختلف جامعه باشند و درب ضد سرقت با کیفیت و مناسب را تولید کنند.

همچنین درب های ضد سرقت روکش راش برجسته به شبکه ایمنی پروفیلی 6.5 متری در پنج ردیف با طرح F در ابعاد 20 در 40 مجهز شده اند و در کلاس A دربهای ضد سرقت قرار میگیرند.

اندازه گیری ابعاد درب ضد سرقت

اندازه گیری دقیق ابعاد درب ضد سرقت: لازم است که ابعاد درب به صورت میلیمتری اندازهگیری شود. درب های ضد سرقت تنوع طرح و رنگ، قیمت های مختلف و ابعاد و اندازه های متفاوت تری نسبت به درب های معمولی دارند. همچنین افزایش ضخامت درب باعث عایق تر شدن آن نسبت به صوت و حرارت، نیز می شود. اما در درب های ضد سرقت بر خلاف درب های معمولی یک ورقه فولادی برای پیش گیری از سوراخ شدن و شکستن درب وجود دارد. در نگاه اول شاید به نظر برسد که استحکام بیشتر از هر فاکتور دیگری در تولید این محصولات در نظر گرفته شده است. نکته دیگری که درباره درب های فلزی باید بدانیم این است که در این دربها، در صورت وجود داشتن روکوب چوبی، رنگ فلز نیز از پشت درب دیده خواهد شد لذا حتما دقت داشته باشید که در زمان انتخاب رنگ مورد علاقه خود به رنگ فلز و همچنین چهارچوب درب نیز توجه کنید. جنس موادی که درب های معمولی از آنها ساخته می شوند، معمولا MDF یا چوب ماسیو است و با توجه به کیفیت چوب مورد استفاده، برای سطح بیرونی درب نیز از روکش همان چوب استفاده می شود.

درب های ضد سرقت مدرن در بازار فروش

امروزه در درب های ضد سرقت از قابلیت های لمسی و وسایل هوشمندی مانند حسگر ها استفاده می شود که این وسایل باعث می شوند، درب مقاومت بیشتری در برابر باز شدن داشته باشد و به این طریق ایمنی منزل را بالا ببرند. بر خلاف درب های معمولی که قفل ایمنی نداشته و به آسانی قابل باز شدن هستند، برای درب های ضد سرقت قفل های پیشرفته ای تعبیه شده که باعث بالا رفتن ایمنی آن می شود. قفل درهای ضد سرقت بسیار تقویت شده اند و تقریبا در صورت قفل شدن غیر قابل باز شدن هستند.ابعاد درب ضد سرقت مدل سه قاب کلاسیک 210.110 کفی 18 که داخل لنگه درب چند ردیف قوطی پروفیل آهن کشی شده . در صورت خراب شدن قفل این مدل از درب ها و نیازمندی به قفل و کلید سازی، باید هزینه بیشتری نسبت به قفل درب های معمولی بپردازید.

در درب های ضد سرقت تجهیزات و قابلیت های بسیار بیشتری نسبت به درب های معمولی به کار رفته است. این درب ها نسبت به سایر درب های ساختمانی دارای قیمت بالاتر ولی در عوض کیفیت بهتر و ظاهری شیک تر هستند. و تعویض درب چقدر میتواند در بالا بردن امنیت آپارتمان ها تاثیرگذار باشد.

امنیت رکن اول درب ایمن و ضد سرقت

شاید لحاظ کردن موارد امنیتی کار چندان سختی نباشد اما به طور حتم می تواند در بالا بردن ایمنی آپارتمان ها و منازل مسکونی بسیار تاثیرگذار باشد. اما درب های معمولی چوبی فاقد این امکانات هستند. رویکردهای متفاوتی برای دسته بندی درهای ضد سرقت وجود دارد؛ شما میتوانید معیارهایی مانند مواد مورد استفاده برای ساخت، امکانات امنیتی و ویژگیهایی مانند ضد حریق بودن را برای گروهبندی این نوع درها به کار ببرید. در زمان خرید درب معمولی شما باید ابزار مورد نیاز برای درب را به صورت جداگانه بخرید. گارانتی درب ضد سرقت با یراق آلات و قفل است و مشتری در زمان خرید، درب ضد سرقت با گارانتی تحویل میگیرد. اما در درب های ضد سرقت، چهارچوب و خود درب با هم در کارخانه ساخته می شوند و رگلاژ این مدل درب ها ، در کارخانه انجام می شود. به همین جهت در این مطلب به مقایسه درب ضد سرقت و درب معمولی می پردازیم.

یکی از مزایای مهم درب ضد سرقت قسمت لولای این درب ها است. یکی از مواردی که می تواند تاثیر به سزایی برای امنیت منزل داشته باشد استفاده از درب ضد سرقت بجای درب معمولی، می باشد. در ضد سرقت از لحاظ کشور سازنده به چند گروه تقسیم میشوند. ضمن اینکه تفاوت در ابزار و یراق آلات و مواد به کار رفته در درب های ضد سرقت باعث بالا رفتن ایمنی آن ها شده است. ضمن اینکه مواد سازنده درب ضد سرقت و درب معمولی باهم متفاوت هستند و تمام این عوامل باعث می شوند که قیمت درب های ضد سرقت بسیار بیشتر از درب های معمولی باشد. درب ضد سرقت و درب معمولی در ضخامت و قطر درب نیز با یکدیگر متفاوت هستند. قطر درب های های معمولی به طور معمول 5 و قطر درب های ضد سرقت معمولا 7 سانتی متر می باشد. چوب، فلز، شیشه یا ام دی اف لایه بیرونی درب را تشکیل میدهند، لایه بیرونی معمولا با یک روکش کاور میشود. روکش درب های ضد سرقت نیز می تواند چوبی یا فلزی باشد، که بر اساس نوع روکش به دو مدل درب ضد سرقت فلزی و درب ضد سرقت چوبی تقسیم می شوند. برای زیبایی این درب ها نیز از رنگ پلی استر یا نیم پلی استر استفاده می شود.

خرید درب ضد سرقت از فروشگاه معتبر افرامهر به ادرس https://aframehr.com امکان پذیر است.