“فقط ترامپ برای کارزار انتخاباتی مانده است”: حفاری اسد الدین اویسی در BJP به دلیل نظرسنجی های شهرداری حیدرآباد

BJP برای مبارزات در انتخابات شرکت بزرگ شهرداری حیدرآباد که قرار است در تاریخ 1 دسامبر برگزار شود ، در میان رهبران ارشد حزب از جمله رئیس حزب ملی JP Nadda و وزیر ارشد اوتار پرادش Yogi Adityanath حضور داشته است.

اسد الدین اویسی ، رهبر AIMIM ، روز شنبه در یک اجتماع عمومی در حیدرآباد سخنرانی کرد. ANI

اسد الدین اویسی رئیس کل مجلس شورای اسلامی اتحاد الاسلامین (AIMIM) روز شنبه با در نظر گرفتن تحریری در حزب بهاراتیا جاناتا (BJP) برای اعزام رهبران عالی برای فعالیت در نظرسنجی های مدنی حیدرآباد ، روز شنبه گفت که این انتخابات به نظر نمی رسد برای انتخاب حیدرآباد دیگر اما به نظر می رسید که یک رقابت برای پست نخست وزیری است.

اویسی در سخنرانی خود در یک جلسه عمومی در خانه لانگر حیدرآباد گفت: “با نگاه کردن به BJP ، به نظر نمی رسد مانند انتخابات بالدیا در حیدرآباد باشد ، گویا ما به جای نارندرا مودی نخست وزیر را انتخاب می کنیم.”

“همه آنها آمده اند. من در یک راهپیمایی در کاروان بودم و گفتم که اینجا همه را صدا کرده اند ، کودکی گفت آنها نیز باید با ترامپ تماس بگیرند. او حق داشت ، فقط ترامپ مانده است. “

BJP در اسلحه های اصلی خود ، از رئیس حزب ملی JP Nadda گرفته تا وزیر ارشد اوتار پرادش ، Yogi Adityanath ، تا مبارزات انتخاباتی برای انتخابات شرکت بزرگ شهرداری Hyderabad (GHMC) که قرار است در 1 دسامبر برگزار شود ، طناب زده است.

رهبران مختلفی مانند وزیر اتحادیه اسمریتی ایرانی و پراکاش جاوادکار و نماینده جنوب بنگالورو ، تجاسوی سوریا در انتخابات شرکت کردند. آمیت شاه ، وزیر امور داخلی اتحادیه نیز روز یکشنبه در شهر است تا برای حزب حزب تبلیغ کند.

مطابق با هند اکسپرس، اویسی روز چهارشنبه حزب زعفران را به چالش کشیده بود تا نخست وزیر را نیز به این شهر بیاورد و ببیند حزب در آن زمان چند کرسی به دست می آورد.

“شما (BJP) نارندرا مودی را به شهر قدیمی آورده و در اینجا کمپین کنید. ما خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد. نخست وزیر را خود بیاورید ؛ چرا دیگران را می آورید ، او را بیاورید. جلسه او را اینجا سازماندهی کنید و خواهیم دید که چند کرسی را به دست آورده اید روزنامه به نقل از اویسی گفت:

اویسی در سخنرانی روز شنبه خود به حزب زعفران به خاطر سخنان “اعتصاب جراحی” رئیس باند سان سانگای کومار و رئیس حزب تلانگانا حمله کرد.

اویسی بدون نام بردن از كومار گفت: “یكی از اعضای BJP گفت كه اگر حزب در انتخابات پیروز شود ، یك اعتصاب جراحی به شهر قدیمی وارد می كند. شما چه اعتصاب جراحی می خواهید انجام دهید؟ شما باید اعتصاب می كردید علیه بیکاری ، که در آن شما کاملاً شکست خورده اید. برای کمک به فقرا باید اعتصاب فقر می کردید. باید بر روی چین که حدود 900 کیلومتر مربع از سرزمین هند در دپسانگ را تصرف کرده بود ، یک اعتصاب جراحی انجام می دادید. دریاچه در لاداخ و همچنین مکانی را که 20 سرباز شجاع ما ، از جمله یک سرگرد اهل تلانگانا ، جان خود را از دست دادند.

اویسی ادعا کرد: “شما به جای اعتصاب در آنجا ، در هنگام فرا رسیدن انتخابات از اعتصاب جراحی صحبت می کنید.”

وی گفت: “این اولین توزیع است که ساکنان یکی از مناطق یک شهر در قلمرو خود به نام پاکستانی و روهینگیا را فرا می خواند که پاکستانی ها و روهینگیا در شهر قدیمی وجود دارند.”

آژانس خبری گزارش داد ، وزیر ارشد Telangana و رئیس TRS روز شنبه همچنین از این سوال که آیا این یک انتخابات شهرداری است یا یک انتخابات ملی. PTI.

وزیر ارشد در اشاره ای آشکار به BJP گفت که برخی از نیروهای تفرقه انداز در تلاشند تا وارد حیدرآباد شوند و در شهر ویران کنند. وی در یک جلسه عمومی گفت: “لطفا حیدرآباد را از دست این نیروهای تفرقه انداز نجات دهید” ، و از مردم خواست که از TRS حمایت کنند.

در حالی که انتخابات برای اول دسامبر برنامه ریزی شده است ، آرا on در 4 دسامبر شمارش می شود.

با ورودی از PTI

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.