فنلاند، شادترین کشور جهان، رازهای خود را از طریق Masterclass شادی به اشتراک می گذارد

فنلاند، شادترین کشور جهان، رازهای خود را از طریق Masterclass شادی به اشتراک می گذارد

برندگان خوش شانس قبلاً پس از یک فرآیند انتخاب دو مرحله ای انتخاب شده اند که اولین مرحله نزدیک به 150000 درخواست دریافت کرده است. عکس فایل.

فنلاند به عنوان شادترین کشور جهان انتخاب شده است. و هیئت گردشگری کشور هیچ ابهامی در مورد استفاده از آن برای اهداف تبلیغاتی و برای جمع آوری گردشگران بیشتر ندارد زیرا این کشور در شش سال گذشته از این امتیاز برخوردار بوده است.

شادی چیست؟ به این سوال فلسفی به عنوان بخشی از یک استاد کلاس غیرمعمول که برای ارائه کلیدهای دستیابی به شادی طراحی شده است، به صورت ملموس پاسخ داده خواهد شد.

این دوره غیرمعمول نه تنها در هر جایی، بلکه در فنلاند برگزار می شود که در شش سال گذشته به عنوان شادترین کشور جهان شناخته شده است.

مردم از قدیم الایام همیشه سعی کرده اند معنای شادی را بیابند. در زمان های قدیم، ارسطو فکر می کرد که کلید خوشبختی را یافته است، با توصیه به فضیلت، یا انتخاب های صالح در طول زندگی.

در ایالات متحده، شادی حتی در قانون اساسی نیز ذکر شده است. و با این حال، این کشور نیست که ما باید به دنبال الهام گرفتن در مورد چگونگی شاد بودن باشیم، بلکه این فنلاند است که شادترین کشور جهان نامیده شده است.

برای کسب درآمد از این افتخار، سازمان Visit Finland یک کمپین بازاریابی چشم نواز را اجرا می کند که به دنبال به اشتراک گذاشتن اسرار کشور برای دستیابی به شادی است (اگر اصلاً بتوان به شادی دست یافت).

به گزارش بیزینس اینسایدر، فنلاند در ماه جاری برای 14 مهمان خوش شانس در استراحتگاه Kuru واقع در منطقه دریاچه این کشور یک کلاس آموزشی برگزار می کند. همه چیز توسط Visit Finland مراقبت می شود، از اتاق هتل گرفته تا دسترسی به سونا برای تجربه ای اصیل فنلاندی. این دوره با تمام هزینه ها حتی شامل حمل و نقل نیز می شود.

هر روز از مسترکلاس به موضوع خاصی مانند طبیعت، غذا، سلامتی، رفاه و غیره اختصاص خواهد یافت… کلاس های شادی در جنگل برگزار می شود که با توجه به اینکه بیش از سه چهارم فنلاند تحت پوشش است منطقی است. توسط جنگل

برندگان خوش شانس قبلاً پس از یک فرآیند انتخاب دو مرحله ای انتخاب شده اند که اولین مرحله نزدیک به 150000 درخواست دریافت کرده است. گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که شرکت کنندگان از 190 کشور انتخاب شده اند.

برای مسافرانی که در جستجوی خوشبختی هستند، گزارش شادی جهانی، شادترین مقاصد جهان را به طور کامل ارائه می دهد. بر اساس تحلیل های آن، نابرابری کم درآمد، سطوح پایین فساد و سیستم مراقبت های بهداشتی با کیفیت بالا، فنلاند را بالاتر از دانمارک، ایسلند و اسرائیل در صدر فهرست نگه داشته است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام