قرمزی و تیرگیهای پوست را میپوشاند

یعنی در واقع باید تمامی منافذ پوست و سلولهای مرده پوست را از بین ببرید و توسط لایه بردار آنها را لایه برداری کنید. پخش کرم پودر را از قسمت مرکز صورت آغاز کرده و آن را به سمت خط رویش مو و گردن ببرید. بعضی از افراد به دلیل نوع شغل و یا نوع زندگی که دارند مجبور هستند از لباس های بازی استفاده نماید که باعث می گردد قسمت های تیره پوست شان به نمایش گذارده شود از جمله این قسمتهای تیره می توان به قسمت آرنج و یا زانو اشاره نمود، که افراد برای از بین بردن تیرگی آرنج و زانوی خود میتوانند با تزریق کرم پودر دائم پوست رنگ تیره قسمت های نامناسب پوست خود را به صورت دلخواه در آورده و از رنگ آن نیز لذت ببرند و بتوانند در هر محیطی و یا هر جایی لباس مورد نظر خود کرم پودر عالی را بپوشند.

این روش نه تنها برای پوست صورت بلکه برای قسمتهای مختلف پوست بدن که تیره شدهاند نیز مورد استفاده قرار میگیرد. با افزایش سن مشکلات پوستی نیز تغییر پیدا میکنند. همانطور که میدانید کرم پودرها از طریق تزریق به زیر پوست وارد شده و سپس متخصص پوست با ماساژ دادن پوست کرم پودر وارد شده را در زیر پوست پخش می نماید و موجب می گردد تا رنگ پوست و مدتی معین تغییر رنگ داشته باشد. بعد از تمامی این مراحل نیاز است که کمی رطوبت به پوست خود وارد نموده تا پوست خود را آبرسانی کنید و همچنین موجب تسکین پوست شود و این مرحله به مرحله زدن ماسک روی صورت است که ماسک مورد نظر در این مرحله معمولا توسط متخصصین به شما معرفی میشود.

برای اینکه بتوانید کرم پودر دائم را بر روی پوست خود انجام دهید نیاز است نکاتی را مورد توجه قرار دهیم که بهتر است این را به متخصصین پوست بسپارید. شاید یکی از عواملی که موجب می گردد تا خواهان این امر زیاد گردند وجود زیبایی است که به پوست می دهد.

در واقع می توان گفت به کمک سوزن های نانو که سوزنهای های بسیار ریز می باشند و یا همچنین توسط تکنولوژی میکرونیدلینگ رنگدانههای موجود را زیر پوست تزریق میکند و توسط ماساژ موجب می گردد که تحریک فرآیند کلاژن سازی پوست را فعال نماید. زیرا شما از خنثی سازی توسط بهینه سازی و همچنین از لایه بردار استفاده کردهاید توسط تقویت کننده شما مجدداً آبرسانی شده و مورد ماساژ قرار میگیرد در مرحله بعدی تزریق سرم می باشد مه رابطه نزدیکی به تزریقی که قرار است بر روی پوست شما تزریق شود دارد .