قوانین تراجنسیتی جمهوریخواه ایالات متحده انباشته شده و خطوط نبرد 2024 را ایجاد می کند

قوانین تراجنسیتی جمهوریخواه ایالات متحده انباشته شده و خطوط نبرد 2024 را ایجاد می کند

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، اسکناس هایی را که در مراسم امضای لایحه در کلیسای جامعه ساحلی در لایت هاوس پوینت، در لایت هاوس پوینت، فلوریدا امضا کرده بود، نگه می دارد.

فرماندار اوکلاهاما قانونی را تصویب کرده است که ارائه مراقبت های بهداشتی تایید کننده جنسیت به یک کودک را مجرمانه می داند.

ایندیانا قانونی را تصویب کرده است که مدارس را موظف می کند در صورت درخواست دانش آموزان با نام یا ضمایر دیگری به والدین اطلاع دهند. داکوتای شمالی قانونی را تصویب کرده است که به مربیان مدارس دولتی و کارمندان دولتی اجازه می دهد از استفاده از ضمیر ترجیحی افراد تراجنسیتی خودداری کنند.

آخرین چنین اقدامی در روز چهارشنبه در فلوریدا رخ داد، زمانی که فرماندار ران دیسانتیس لایحه‌ای را امضا کرد که مراقبت‌های پزشکی تایید کننده جنسیت را برای جوانان ترنس‌جندر ممنوع می‌کند، مانند مسدودکننده‌های بلوغ یا هورمون درمانی – اقدامی که به فهرست رو به رشد این ایالت اضافه می‌کند که قوانین را محدود می‌کند. حقوق افراد LGBTQ

مقالات مرتبط

فلوریدا

ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا هفته آینده رسما وارد انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا می شود

فلوریدا

توصیه های سوپرهیت ویوک راماسوامی به نوجوان در مورد چگونگی موفقیت

افزایش قوانین این ماه، که تقریباً به طور قطع در دادگاه به چالش کشیده خواهد شد، برای دستور کار جمهوری خواهان در ادارات دولتی در سراسر کشور ضروری شده است و به اصطلاح جنگ فرهنگی در ایالات متحده را شعله ور می کند که شامل سقط جنین، حقوق اسلحه نیز می شود. و برنامه های درسی مدرسه

گروهی از والدین فلوریدا قبلاً یک شکایت فدرال برای به چالش کشیدن قانون جدید در آنجا تنظیم کرده اند.

بسیاری از ناظران سیاسی این اقدامات را پیش‌گویی از انتخابات 2024 می‌دانند، به طوری که جمهوری‌خواهان دموکرات‌ها را خارج از ارتباط با مسائل جنسی و مذهبی معرفی می‌کنند و دموکرات‌ها جمهوری‌خواهان را به‌عنوان رادیکال و ضد دموکرات معرفی می‌کنند.

بر اساس گزارش کمپین حقوق بشر، یک گروه حقوقی LGBTQ، جمهوری خواهان بیش از 500 لایحه را در سال 2023 ارائه کرده اند که بر افراد دگرباش جنسی تأثیر می گذارد که حداقل 48 مورد آن تصویب شده است. این اعداد نسبت به 315 لایحه معرفی شده و 29 لایحه در سال 2022 افزایش یافته است.

اکثریت این لوایح به طور خاص بر افراد تراجنسیتی تأثیر می گذارد و تقریباً بر هر جنبه ای از زندگی عمومی افراد تراجنسیتی تأثیر می گذارد. برخی به دنبال منع دختران ترنس از شرکت در ورزش های دخترانه هستند. برخی دیگر از تراجنسیتی ها می خواهند که از حمام متناسب با جنسیت تعیین شده در بدو تولد استفاده کنند یا از تغییر جنسیت افراد ترنس در مدارک هویتی جلوگیری کنند.

نیل آلن، رئیس دپارتمان علوم سیاسی دانشگاه ایالتی ویچیتا، گفت که هنوز مشخص نیست که آیا موضوع تراجنسیتی به جمهوری‌خواهان در شکست دموکرات‌ها در سال 2024 کمک می‌کند یا خیر، اما بسیاری از جمهوری‌خواهان بیشتر نگران چالش‌های درون حزبی جناح راست هستند.

“شما باید ابتدا در اولین انتخابات پیروز شوید. و آسیب پذیری اکثر قانونگذاران ایالتی جمهوری خواه در حال حاضر در مرحله مقدماتی است، اگر اصلاً باشد.

“فلوریدا پیشتاز است”

از جمله فرماندارانی که در خط مقدم قرار دارند، دیسانتیس است که انتظار می رود هفته آینده پیشنهادی برای نامزدی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024 اعلام کند. لایحه‌ای که او روز چهارشنبه امضا کرد همچنین موانعی را برای بزرگسالان تراجنسیتی اضافه می‌کند و در برخی از موارد مربوط به مراقبت‌های تأیید جنسیت، صلاحیت دادگاه‌ها را در نبردهای حضانت کودک اعطا می‌کند.

ارین رید، محقق مستقلی که این لوایح را دنبال می کند، گفت: “من چهار سال است که قوانین ضد ترنس را تماشا کرده ام و می توانم به شما بگویم که فلوریدا پیشتاز است.” “شما می بینید که آن را در فلوریدا تحت فشار قرار داده اید، و سپس می بینید که در سراسر کشور منتشر می شود.”

فعالان حقوق LGBTQ در حال عقب نشینی هستند.

معترضان فلوریدا لباس‌های زیر را با پیام‌هایی مانند «به تو مربوط نیست» و «نقطه تناسلی من را رها کن» به سمت جمهوری‌خواهان مجلس ایالتی از گالری پرت کردند.

تظاهرکنندگان در مجلس تگزاس هجوم آوردند و باعث شد که قانونگذاران لایحه ای را برای ممنوعیت مراقبت های تایید جنسیت به کمیته ارسال کنند. این لایحه سرانجام روز چهارشنبه در مجلس تصویب شد.

در مونتانا، تظاهرات به سرزنش زوئی زفیر، نماینده تراجنسیتی، که توسط قانونگذاران جمهوری خواه از مجلس ایالتی منع شد، کمک کرد.

دولت پرزیدنت جو بایدن وارد معرکه شده است. ماه گذشته، وزارت دادگستری از تنسی شکایت کرد تا ممنوعیت مورد حمایت جمهوری خواهان در مورد مراقبت جنسیتی برای افراد زیر سن قانونی را به چالش بکشد، یکی از چندین ایالتی که در آن شکایت کرده یا از شکایت های قضایی حمایت کرده است.

برخی از جمهوری خواهان گفته اند که شتاب بیشتری دارند.

شبکه ایالتی آزادی گروه، ائتلافی از قانونگذاران محافظه کار در 11 ایالت، به تصویب لایحه های مربوط به تراجنسیتی در پنج ایالت کمک کرده است.

اندرو راث، رئیس این شبکه گفت: «در پنج تا 10 سال دیگر، من احساس می‌کنم که کشور به این موضوع نگاه خواهد کرد و متوجه خواهد شد که اجازه دادن به (مراقبت تأیید جنسیت) یک اشتباه وحشتناک بود. “من فکر می کنم این نتیجه نهایی این است.”

اخیرا اخبار فاکس نظرسنجی نشان داد که 57 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که حملات سیاسی به خانواده های دارای فرزندان ترنس یک مشکل بزرگ است. نظرسنجی Data for Progress نشان داد که 72 درصد از دموکرات ها، 65 درصد از مستقل ها و 55 درصد از جمهوری خواهان فکر می کنند قوانین بیش از حد با هدف محدود کردن حقوق LGBTQ است.

اما نظرسنجی رویترز/ایپسوس در ماه مارس نشان داد که 55 درصد از پاسخ دهندگان موافق بودند که پزشکان باید از ارائه درمان تراجنسیتی به افراد زیر سن قانونی منع شوند، در مقابل 33 درصد که مخالف بودند.

انجمن های عمده اطفال، غدد درون ریز و سلامت روان مراقبت های تایید کننده جنسیت مانند مسدود کننده های بلوغ و هورمون درمانی را در صورت لزوم تایید می کنند، برخی آن را نجات دهنده زندگی برای بسیاری از جوانان ترنس می دانند.

اما بسیاری از حامیان جمهوری خواه این لوایح به اجماع پزشکی رایج بی اعتماد هستند و این درمان ها را خطرناک و تجربی توصیف می کنند. برخی این اقدامات را اخته کردن شیمیایی یا کودک آزاری نامیده اند.

از سال 2021، حداقل 15 ایالت مراقبت جنسیتی را برای افراد زیر سن قانونی ممنوع کرده اند.

کاترین اوکلی از کمپین حقوق بشر گفت: «به طرز فاجعه باری بد است. «تعداد جوانانی که دسترسی به مراقبت‌های پزشکی ضروری، بهترین روش و مناسب سن را از دست می‌دهند، واقعاً ترسناک است.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام