قیمت آیفون ؛ قیمت گوشی های اپل + مشخصات فنی – علم فردا

این در حالی است که آدرس آیپی ثابت بدین شیوه در طول زمان تغییر نخواهد کرد. در رویداد 14 سپتامبر (23 شهریور) اپل، این کمپانی از سری گوشیهای iPhone 13 رونمایی کرد و نشان داد که ذوق کوپرتینویی ها رسما ته کشیده است! شرکت آمریکایی اپل، از همان ابتدا، استراتژی بازار هدف محصولات خود را بر روی قشر متمول و مرفه جامعه قرار داد. در گوشی آیفون 5 اپل، توانست عملکرد گوشی خود را با تراشه ای که خود ساخته بهتر بهینه سازد. اگر شما هم با مشکل بیس باند آیفون خود مواجه هستید و به دنبال راهی برای حل آن هستید؛ شرکت درستی را انتخاب کردید.

اگر میتوانستم یک ترکیب از ویژگیهای دوربین این ۳ گوشی درست کنم، رنگدهی واقعیگرایانه پیکسل را با جزئیات سامسونگ را انتخاب میکردم. چنین IPهایی برای کاربران خانگی لازم نیستند، مگر اینکه قصد میزبانی از یک سرور را داشته باشید که سایرین بخواهند به آن وصل شوند. پس از اینکه آدرس آیپی گوشی آیفون و یا اندروید خود را پیدا کرده و فهمیدید که میتواند تاحدودی موقعیت مکانی شما را فاش کند، آنگاه طبیعی است که در رابطه با حریم خصوصی خود، نگرانیهایی را احساس کنید. اگر اینطور است، پس آنگاه استفاده از یک VPN میتواند بهترین راهکار در گوشی آیفون جدیدم این رابطه باشد.

در رابطه با آدرسهای آیپی خصوصی نیز باید بگوییم که روتر شما بهصورت پویا و با استفاده از DHCP (پروتکل پیکربندی پویای میزبان)، آنها را به دستگاههای مختلف اختصاص میدهد. لازم به ذکر است که بگوییم در اکثر اوقات، آدرسهای آیپی عمومی و خصوصی مربوط به گوشی شما، حالت ثابتی ندارند. 4. در اینجا میتوانید فیلد “IP Address” را که در زیر هدر IPv4 Address قرار دارد، مشاهده کنید.

پیدا کردن IP عمومی، ساده است، زیرا هر دستگاهی که به شبکه اینترنت وصل باشد، میتواند آن را مشاهده کند. بسته به نوع شبکه مورد استفاده شما، شاید بتوانید که هدر “IPv6 Address” را نیز مشاهده کنید. قلب تپنده اپل تراشههای A اپل است و از رابط کاربری iOS استفاده میکنند. با این اوصاف میتوانید به یکی از وبسایتهای مخصوص انجام این کار سر زده تا بتوانید سریعا با استفاده از یک گوشی، آدرس IP عمومی خود را پیدا کنید.