مافیایی‌هایی که قبلاً «مالیات گوندا» می‌خواستند، اکنون در UP برای زندگی‌شان التماس می‌کنند

مافیایی‌هایی که قبلاً «مالیات گوندا» می‌خواستند، اکنون در UP برای زندگی‌شان التماس می‌کنند

یوگی آدیتیانات، وزیر ارشد اوتار پرادش

یوگی آدیتیانات، وزیر ارشد این کشور روز شنبه گفت که مافیاها و سایر جنایتکاران در اوتار پرادش به اجبار سرزمین فقرا را اشغال می کردند و در دولت های قبلی “مالیات گوندا” می خواستند، اما این ایالت تحت BJP عاری از هرج و مرج است و حاکمیت قانون وجود دارد. .

آدیتیانات در جلسات عمومی در شرق اوتار پرادش – یکی از فقیرترین مناطق و کانون مافیا و گانگسترها – سخنرانی کرد.

او به دنبال جذب رأی دهندگان برای انتخابات آتی بدنه شهری با ضربه زدن به تخته های قانون و نظم و توسعه بود.

تماشا کنید: “بدون منع رفت و آمد، بدون دانگا، UP mein sab changa”، CM Yogi Adityanath در Saharanpur می گوید

مردی تلفن پدر دوست دخترش را می دزدد تا یوگی آدیتیانات UP CM را تهدید کند

آدیتیانات اظهار داشت که اکنون امنیت در ایالت تضمین شده است. او گفت: «پیش از این، مافیا مالیات گوندا را مطالبه می کرد، اما امروز برای جان خود گدایی می کنند.

رهبر BJP ادعا کرد که قبلاً SP، BSP و کنگره به جوانان ایالتی تپانچه می دادند، اما دولت فعلی رایانه های تبلت به جوانان می دهد. وزیر ارشد در یک نشست انتخاباتی در دئوریا گفت: “SP و BSP قبلا فساد را گسترش می دادند و به جرم انگاری سیاست، انحراف بودجه و اختلاس در طرح های رفاهی تشویق می کردند، اما امروز مزایای طرح های توسعه به هر فقیری می رسد.”

او دولت های قبلی را متهم کرد که دئوریا را از قندان به کاسه ای تلخ تبدیل کرده اند. «این افراد کارخانه‌های قند را به قیمت دور ریخته‌ای فروختند… به دلیل سیاست‌های مشمئزکننده خود، برای جوانان دولت نیز بحران هویت ایجاد کردند و کشاورزان را مجبور به خودکشی کردند.

اما ما Deoria را دوباره به وجودش برمی گردیم. وی گفت: یک کارخانه تقطیر نیز در کنار کارخانه های اتانول در اینجا راه اندازی می شود.

رئیس جمهور گفت: فضای ترسی که تا شش سال پیش در جشنواره ها ایجاد می شد، دیگر وجود ندارد.

آدیتیانات که قبلاً در کنفرانسی از بازرگانان در گوراخپور سخنرانی می کرد، گفت: «پیش از این، مافیای حزب حاکم یا مافیا اموال و زمین های فقرا را به زور تصرف می کردند، اما اکنون، اوتار پرادش از هرج و مرج رها شده است و حکومت حاکم است. قانون در ایالت.»

(با ورودی های PTI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام