ماماتا بانرجی امروز در گردهمایی رهبر ناراضی TMC Suvendu Adhikari در منطقه میدناپور شرقی سخنرانی خواهد کرد

بانرجی اخطار جدی علیه “فعالیت های ضد حزب” داده بود و از رهبران TMC در تماس با مخالفان خواسته است تا حزب حاکم را ترک کنند

ماماتا بانرجی امروز در گردهمایی رهبر ناراضی TMC Suvendu Adhikari در منطقه میدناپور شرقی سخنرانی خواهد کرد

عکس پرونده ماماتا بانرجی. PTI

میدناپور: وزیر ارشد بنگال غربی ، ماماتا بانرجی روز یکشنبه وارد میدناپور شد تا در یک راهپیمایی عمومی در 7 دسامبر در منطقه میدناپور شرقی ، سنگر TMC MLA سووندو آدیکاری ، سخنرانی کند.

بانرجی اخطار شدیدی را علیه “فعالیت های ضد حزبی” صادر کرده و از رهبران TMC در تماس با مخالفان خواسته است تا حزب حاکم را ترک کنند.

برترین حزب همچنین از رئیس سی سی سی میدناپور ، سی سییر آدیکاری ، که پدر سووندو و نماینده مجلس است نیز خواسته بود فعالیت های ضد حزبی را مهار کند.

بانرجی در زمانی که اختلاف بین TMC و Suvendu Adhikari گسترش یافت ، حزب با توصیف تلاش های صلح به عنوان “یک فصل بسته” و رهبر ناراضی که گلدان های بالایی را به دست می آورد ، تجمع را در کالج میدناپور برگزار خواهد کرد.

ادیکاری هفته گذشته از کابینه دولت استعفا داده بود و روز پنجشنبه دیده می شود که بدون آگهی ها و پرچم های حزب در Garbeta در منطقه غرب میدناپور تجمع می کند.

سران برجسته TMC تصمیم گرفته اند که برای متقاعد کردن آدیکاری به باقی ماندن در حزب یا رسیدگی به شکایات خود ، ابتکار عمل دیگری نداشته باشد.

به دنبال این تحولات ، بانرجی روز جمعه جلسه ای مجازی با رهبری حزب برگزار كرد و در آنجا اعلام كرد كه از مناطق مختلف بازدید می كند و به عنوان مقدمه مبارزات انتخاباتی تجمعاتی را برگزار می كند.

رئیس TMC در 9 دسامبر در یک راهپیمایی در Bongaon در منطقه 24 پارگاناس شمالی سخنرانی خواهد کرد ، و از 14 دسامبر ، وی برای یک سفر دو روزه به بنگال شمالی ، منطقه ای که BJP در سال 2019 لوک سبها نفوذ کرده بود نظرسنجی ها

انتخابات مجمع 294 نفری بنگال غربی در آوریل-مه سال آینده برگزار می شود.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.