مایکروسافت هوش مصنوعی Bing، خدمات دیگر را برای همه باز می کند، Image Generator اکنون صدها زبان را می فهمد

Microsoft opens Bing AI, other services for all, Image Generator now understands hundreds of languages

تقریباً سه ماه پس از راه‌اندازی ChatGPT و GPT-4 Powered Bing برای تعداد محدودی از افراد، مایکروسافت اکنون آن را بدون فهرست انتظار در دسترس همه کاربران قرار می‌دهد، البته تا زمانی که از طریق مرورگر اج مایکروسافت وارد موتور جستجو شده باشند.

هنگامی که موتور جستجوی جدید بینگ مایکروسافت در فوریه سال جاری معرفی شد، به دلیل دیوانه شدن و رفتار عجیب و غریب مورد تنبیه قرار گرفت. هوش مصنوعی بینگ ابتدا به دلایل اشتباه، از گاز گرفتن کاربران گرفته تا باج گیری از آنها و حتی عاشق شدن با برخی از آنها، تیتر خبرها شد. با این حال، مایکروسافت روی بینگ مجهز به هوش مصنوعی خود کار کرد و از آن زمان تاکنون راه درازی را پیموده است.

طبق آخرین پست وبلاگ این شرکت، بینگ روزانه بیش از 100 میلیون کاربر فعال دارد. Bing جدید ممکن است به کاربران در جستجو، تولید تصاویر گرافیکی، ارائه خلاصه‌ای از صفحات وب و کمک به افراد در نوشتن محتوا کمک کند. و اکنون، مایکروسافت در حال تقویت قابلیت‌های بینگ برای ارائه خدمات بهتر به کاربران خود است.

پایان لیست انتظار بینگ
پیش از این، تنها کاربران خاصی می توانستند با پیوستن به لیست انتظار، به هوش مصنوعی Bing دسترسی پیدا کنند. کاربران دیگر نیازی به ثبت نام در لیست انتظار نخواهند داشت و می توانند فوراً از هوش مصنوعی Bing استفاده کنند.

سوال هوش مصنوعی: مدیران عامل گوگل، مایکروسافت و OpenAI در مورد خطرات هوش مصنوعی با معاون ایالات متحده کامالا هریس صحبت می کنند.

دانشمند ارشد مایکروسافت از درخواست ایلان ماسک برای توقف موقت هوش مصنوعی انتقاد می کند و می گوید که درخواست توقف بی فایده است.

با اعلام همین موضوع، این شرکت در یک پست وبلاگ جدید گفت: «به لطف پذیرش، تعامل و بازخورد فوق‌العاده مشتری، ما آماده‌ایم قدم بعدی را برداریم و اعلام می‌کنیم که Bing جدید اکنون در پیش‌نمایش باز است و دیگر لیست انتظار ندارد. .

این بدان معناست که همه می توانند با ثبت نام در Bing با حساب مایکروسافت خود راحت تر از همیشه از Bing و Edge جدید نمونه برداری کنند.

ابزارها اکنون بسیاری از زبان ها از جمله هندی را می فهمند
از قابلیت های تولید تصویر بینگ نیز معمولا استفاده می شود. به گفته این شرکت، از مولد تصویر Bing برای تولید بیش از 200 میلیون عکس استفاده شده است. اکنون، این تجارت با تجهیز آن به قابلیت تفسیر بیش از صد زبان، از جمله هندی، مولد تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی را در دسترس‌تر می‌کند.

طبق پست وبلاگ این شرکت، “ما در حال گسترش Image Creator به همه زبان‌ها در Bing هستیم – که بیش از 100 زبان است – بنابراین اکنون می‌توانید تصاویر را به زبان مادری خود ایجاد کنید.”

هوش مصنوعی به کجا می رود؟
با Bing، Bard، و همه چت ربات‌های دیگری که انتظار می‌رود دنبال شوند، اینترنت وارد قلمروی ناشناخته می‌شود. اکنون مدل‌های زبانی می‌توانند بخش‌های بزرگی از اینترنت را جذب کرده و برای اولین بار اطلاعات را بر حسب تقاضا بازیابی کنند. این ممکن است تأثیر قابل توجهی بر اقتصاد اطلاعات داشته باشد.

با این حال، این ماشین ها همچنان مشکلات جدی دارند. یک هوش مصنوعی مولد، مانند Bing با GPT، لزوماً نمی داند چه چیزی درست است. فقط می داند که قبلاً چه چیزی شنیده است. این ربات ها حتی منابعی برای دفاع از دروغ ها نیز تولید خواهند کرد. هنوز کسی نمی داند چگونه به این توهمات پایان دهد. حتی “پدرخوانده” هوش مصنوعی، که به تازگی از گوگل استعفا داده است، در مورد خطرات هوش مصنوعی ابراز نگرانی کرده است. این یک دنیای جدید هیجان انگیز است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام