مجله آلمانی به دلیل انتشار نقل قول های جعلی اسطوره فرمول یک، مایکل شوماخر در مصاحبه ای با نام AI-generated شکایت می کند.

مجله آلمانی به دلیل انتشار جملات جعلی از اسطوره فرمول یک، مایکل شوماخر در مصاحبه ای با نام AI-generated شکایت می کند.

تصویر بازنمایی رویترز

برلین: خانواده مایکل شوماخر قرار است از یک هفته نامه آلمانی به دلیل تولید نقل قول های جعلی از افسانه F1 در مصاحبه اخیرشان که توسط هوش مصنوعی منتشر شده شکایت کنند.

این راننده افسانه ای فراری از زمانی که در دسامبر 2013 در یک سانحه اسکی هنگام تعطیلات خانوادگی در کوه های آلپ فرانسه دچار آسیب مغزی شدید شد، در انظار عمومی دیده نشد.

جلد اول آخرین شماره Die Aktuelle عکسی خندان از شوماخر با وعده “مایکل شوماخر، اولین مصاحبه” را نشان می دهد.

عنوان فرعی مقاله می‌گوید: «به‌طور فریبنده‌ای واقعی به نظر می‌رسید».

نقل قول های ادعا شده از شوماخر چنین است: “زندگی من از زمان تصادف کاملاً تغییر کرده است. آن دوران برای همسرم، فرزندانم و تمام خانواده‌ام دوران وحشتناکی بود.

من آنقدر مجروح شدم که ماه‌ها در یک نوع کمای مصنوعی دراز کشیدم، زیرا در غیر این صورت بدنم نمی‌توانست با همه اینها کنار بیاید.»

در پایان مشخص شد که نقل قول های فرضی توسط هوش مصنوعی تولید شده است.

از زمان تصادف شوماخر، خانواده‌اش از حریم خصوصی او محافظت کرده‌اند، دسترسی به نزدیک‌ترین افراد به او محدود شده و اطلاعات کمی در مورد وضعیت او داده شده است.

«ما با هم در خانه زندگی می کنیم. درمان می کنیم. کورینا شوماخر در یک مستند نتفلیکس در سال 2021 گفت: ما هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام می‌دهیم تا مایکل را بهتر کنیم و مطمئن شویم که او راحت است، و به سادگی کاری می‌کنیم که خانواده ما، پیوند ما را احساس کند.

“ما سعی می کنیم به عنوان یک خانواده ادامه دهیم، همانطور که مایکل دوست داشت و هنوز هم می کند. و ما به زندگی خود ادامه می دهیم.

همانطور که او همیشه می گفت، “خصوصی خصوصی است”. برای من بسیار مهم است که او بتواند تا حد امکان از زندگی خصوصی خود لذت ببرد. مایکل همیشه از ما محافظت می کرد و اکنون ما از مایکل محافظت می کنیم.

پس از ترک سمت خود در هاس در پایان فصل قبل، میک شوماخر، پسر مایکل شوماخر، اکنون راننده ذخیره مرسدس در فرمول یک است.
هنگامی که رویترز برای اظهار نظر با خانواده شوماخر در روز چهارشنبه تماس گرفت، این سخنگو به گزارش های منتشر شده از مراحل قانونی اشاره کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام