محققان سطل های زباله روباتیکی را برای بررسی “تعاملات افراد” ارسال می کنند.

محققان آمریکایی سطل زباله رباتیک را برای بررسی تعاملات افراد در ملاء عام رها می کنند.  تماشا کردن

فیلم برداری از ویدیو

در یک آزمایش منحصر به فرد که توسط محققان دانشگاه کرنل در نیویورک انجام شد، دو سطل زباله روباتیک در معرض دید عموم قرار گرفتند تا واکنش مردم نسبت به آنها و نحوه تعامل مردم با “اشیاء روزمره مستقل” در فضاهای عمومی را مشاهده کنند.

یک کلیپ کوتاه از آزمایش توسط اکنون این خبر در توییتر که واکنش های تقسیم شده مردم را نشان می دهد. در حالی که برخی واقعاً با سطل های زباله رفتار دوستانه ای داشتند، برخی سعی کردند دستگاه ها را فریب دهند، فقط برای سرگرمی! این کلیپ خاص از Astor Place نیویورک در منهتن است. فضا دقیقاً برای آزمایش با میزها و صندلی های فلزی برای نشستن عمومی تنظیم شده بود.

همانطور که محققان بیان کردند، با استفاده از هاوربردهای بازیافتی، دو سطل زباله رباتیک مجهز به 360 دوربین بودند و به طور جداگانه برای جمع آوری زباله ها و بازیافت زباله ها ساخته شدند.

همانطور که فیلم پخش می شود، ربات ها در حال حرکت از یک میز به میز دیگر برای نزدیک شدن به مردم هستند. در حالی که بسیاری دیده می‌شدند که زباله‌های خود را داخل قوطی‌ها می‌ریزند، برخی از همین موضوع عصبانی شدند و آن را “وحشتناک” نامیدند.

یک مرد شنیده می شود که می گوید: «اوه، بازیافت است. اوه، تو پسر بدی هستی، در حالی که زن دیگری می‌گوید: «حدس می‌زنم می‌داند که مدت زیادی اینجا نشسته‌ام. باید یه چیزی بهش بدم خوب. بیا اینجا رفیق متشکرم. آفرین!” شنیده می‌شود که یک نفر می‌گوید: «این وحشتناک است. این خیلی وحشتناک است.»

تماشا کردن:

این ویدیو در حالی که تاکنون هزاران بازدید را به خود اختصاص داده است، لایک ها و نظرات متعددی نیز به خود اختصاص داده است.

گزارش تحقیق اخیراً در کنفرانس تعامل انسان و ربات در استکهلم ارائه شد که طی آن محققین Fanjun Bu و Ilan Mandel خاطرنشان کردند که قصد دارند “تعامل افراد با اشیاء روزمره مستقل را مورد مطالعه قرار دهند” و اضافه کردند که این به “درک بهتر دامنه کمک خواهد کرد”. رفتارها و هنجارهایی که روبات‌ها باید به صورت مستقل در استقرار طولانی‌مدت مدیریت کنند.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام