مدیر عامل اپل با نخست وزیر مودی دیدار می کند و چشم انداز آینده هند را به اشتراک می گذارد

مدیر عامل اپل با نخست وزیر مودی دیدار می کند و چشم انداز آینده هند را به اشتراک می گذارد

تیم کوک در افتتاحیه فروشگاه در Saket’s Select City Mall در روز پنجشنبه از مشتریان استقبال خواهد کرد، که مشابه جشن اولین فروشگاه هندی اپل در بمبئی خواهد بود.

دهلی نو: تیم کوک، مدیر عامل اپل، روز چهارشنبه پیش از افتتاح دومین فروشگاه اپل در هند در دهلی با نخست وزیر نارندرا مودی دیدار کرد و تاکید کرد که این تجارت از دیدگاه او در مورد “فناوری تاثیر مثبت” حمایت می کند و به سرمایه گذاری در سراسر کشور اختصاص دارد.

«از نخست وزیر @narendramodi برای استقبال گرم متشکرم. تیم کوک پس از ملاقات با نخست وزیر مودی در توییتر نوشت: ما دیدگاه شما را از تأثیر مثبت فناوری بر آینده هند به اشتراک می گذاریم – از آموزش و توسعه دهندگان گرفته تا تولید و محیط زیست، ما متعهد به رشد و سرمایه گذاری در سراسر کشور هستیم.

در پاسخ به توئیت مدیر عامل اپل، نخست وزیر نارندرا مودی در توییتی نوشت: «از ملاقات با شما بسیار خوشحالم، @tim_cook! خوشحالم که درباره موضوعات مختلف تبادل نظر می کنم و تحولات مبتنی بر فناوری در هند را برجسته می کنم.”

قبل از دیدار با نخست وزیر نارندرا مودی، تیم کوک، مدیر عامل اپل، با آشوینی وایشناو، وزیر راه آهن اتحادیه، ملاقاتی داشت.

تیم کوک در افتتاحیه فروشگاه در Saket’s Select City Mall در روز پنجشنبه از مشتریان استقبال خواهد کرد، که شبیه به جشن اولین فروشگاه هندی اپل در بمبئی خواهد بود.

تیم کوک اولین خرده فروشی اپل را در هند روز سه شنبه در مجتمع Bandra Kurla بمبئی (BKC) رسما افتتاح کرد. فروشگاه اپل که در Jio World Drive در مجتمع Bandra Kurla افتتاح شد، بزرگتر از مکان Saket است.

افتتاح فروشگاه اپل در بمبئی با صف های طولانی از علاقه مندان خارج از محل BKC مشخص شد و شور و شوق مشابهی در میان طرفداران غول فناوری در دهلی پیش بینی می شود.

فروشگاه اپل در نظر گرفته شده است که به عنوان یک فروشگاه یک‌جا برای خرید کالاها، خدمات و لوازم جانبی با هدف ارائه یک تجربه استثنایی به مشتریان ارائه شود.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام