مرد آمریکایی در جدیدترین نوآوری “اولین” موتور سیکلت جهان را با موتور آبجو تولید کرد

مرد آمریکایی موتورسیکلت «با آبجو» را اختراع کرد.  در اینجا نحوه کار آن است

یک مرد آمریکایی موتورسیکلت «با آبجو» را اختراع کرد. Youtube/@kytherocketman

مردی آمریکایی به نام کی مایکلسون که به خاطر انجام برخی اختراعات واقعاً غیر متعارف شناخته شده است، با اختراع دیگری بازگشته است که موتورسیکلت با نیروی آبجو است. در یک فاکس 9 گزارش، Ky در مورد آخرین ساخته خود صحبت کرد و اظهار داشت که این موتورسیکلت “قطعاً متفاوت است، و من دوست دارم واقعا خلاق باشم.” قابل ذکر است، این موتورسیکلت شامل یک کت 14 گالن است که به جای موتور گازسوز، یک کویل گرمایشی دارد. کویل به گرم شدن آبجو کمک می کند که موتور سیکلت را برای شروع بیشتر نیرو می دهد. همانطور که توسط مبتکر بیان شده است، موتور سیکلت با آبجو در گاراژ او در بلومینگتون ساخته شده است.

کی در مورد خلقت خود گفت که قیمت بنزین در بلومینگتون در حال افزایش است و در نتیجه او فکر می کرد که استفاده از آن برای سوخت بهتر نیست. مایکلسون که به دلیل اینکه اولین غیرنظامی است که موشکی را به فضا پرتاب می کند، نام مستعار «راکتمن» نامیده می شود، گفت که این موتورسیکلت توانایی رسیدن به سرعت 150 مایل در ساعت (240 کیلومتر در ساعت) را دارد و او امیدوار است که آن را به فضا برساند. نوار را بکشید تا در روزهای آینده قابلیت های آن را آزمایش کنید.

او گفت: «وقتی آبجو را داخل بشکه می‌ریزد، مایع تا 300 درجه گرم می‌شود و وقتی از نازل‌های پشت خارج می‌شود، آبجو به بخار فوق‌گرم تبدیل می‌شود که نیروی رانش کافی برای حرکت دوچرخه به جلو را فراهم می‌کند.» توسط فاکس 9. مایکلسون همچنین گفت که این می تواند هر نوع مایعی از جمله ردبول و قهوه کاریبو باشد.

مقالات مرتبط

دختر

دختری از توییتر برای عکس سلفی خود پس‌زمینه می‌خواهد. نتایج شما را در انشعابات ترک خواهد کرد

دختر

زن بنگالورو پاسخ خنده‌داری به یک کلاهبردار شغلی می‌دهد

با این حال، این وسیله نقلیه تاکنون به چند نمایشگاه خودروی محلی راه یافته است که در آن مقام اول را کسب کرده است. این مرد با مراجعه به کانال یوتیوب خود، ویدیویی را نیز به اشتراک گذاشت که در آن اطلاعات دقیقی در مورد خودرو ارائه کرد.

تماشا کردن:

می توان فرض کرد که دوچرخه در نهایت در موزه او فرود خواهد آمد. مایکلسون که از علاقه مندان به بدلکاری فضا و سینما است، در چند سال اخیر چنین نوآوری های زیادی خلق کرده و خانه خود را به موزه تبدیل کرده است.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام