مرد استرالیایی با دست خالی خود را از دست تمساح رها کرد

مرد استرالیایی با باز کردن آرواره هایش با دست خالی از حمله تمساح فرار کرد

تصویر نمایشی منبع: Jens Cullmann/World Nature Photography Awards 2022

مردی هنگام غواصی در کوئینزلند استرالیا به او حمله کرد که یک تمساح آب شور به او حمله کرد. مارکوس مک گوان، 51 ساله، با همسر و دوستانش در نزدیکی کیپ یورک در جزیره هاگرستون مدتی را در زیر آب لذت می برد که حمله رخ داد. مک گوان با فضولی باز کردن آرواره تمساح برای آزاد کردن سر خود را نجات داد. در گزارشی توسط پست صبحگاهی چین جنوبی، استرالیایی مدعی شد که توانسته با دستان خود فضای کافی برای فرار ایجاد کند. تمساح تلاش دوم را برای حمله به او انجام داد، اما با موفقیت آن را دور زد و در دست راستش پارگی ایجاد شد.

مارکوس مک گوان سپس به سمت قایق نزدیکی که به تماس های مضطرب گروه پاسخ داده بود، شنا کرد. هنگامی که در قایق سوار شد، یکی از دوستان با بانداژ کردن زخم های مک گوان و تزریق آنتی بیوتیک کمک های پزشکی فوری ارائه کرد.

پس از این حادثه، مک گوان از طریق هلیکوپتر به بیمارستانی نزدیک منتقل شد و بعداً برای مراقبت‌های پزشکی بیشتر به کایرنز منتقل شد. او در بیانیه ای آگاهی خود را از خطرات ذاتی مرتبط با شنا در دریای آزاد تصدیق کرد.

مقالات مرتبط

انگلستان

نوجوان بریتانیایی که از دست تمساح 10 فوتی فرار کرد، می‌گوید “خیلی خوش شانس” است که زنده است

انگلستان

پیرمرد 60 ساله استرالیایی برای مبارزه با کروکودیل از چاقوی جیبی استفاده کرد و جان خود را از دست داد.

مک گوان گفت: “وقتی وارد محیط دریایی می شوید، وارد قلمرویی می شوید که متعلق به حیوانات بالقوه خطرناکی مانند کوسه ها و کروکودیل ها است.” وی اظهار داشت که برخورد تاسف بار او ناشی از قرار گرفتن در مکان اشتباه در لحظه اشتباه بوده است.

در بیانیه ای توسط بیمارستان و خدمات بهداشتی و درمانی کایرنز و هینترلند، مک گوان توضیح داد که در ابتدا این موجود را با یک کوسه اشتباه گرفت. وقتی دستش را دراز کرد متوجه شد که یک تمساح است. او تخمین زد که این خزنده یک خزنده جوان بوده و طول آن بین 1.8 تا 3 متر است. تمساح های بالغ آب شور می توانند تا 6 متر رشد کنند.

طبق گزارشات، این حادثه توسط اداره محیط زیست و علوم کوئینزلند مورد بررسی قرار خواهد گرفت روزنامه گاردین. جمعیت کروکودیل در کوئینزلند به تدریج در حال افزایش است که با افزایش حملات غیرکشنده همراه شده است. در حالی که حوادث مرگبار مربوط به انسان در این ایالت نسبتاً غیر معمول است، یک مورد اخیر مربوط به کشف بقایای یک ماهیگیر در داخل دو تمساح در ماه می، وقوع یک حمله مرگبار را تأیید کرد.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام