مرد چینی به دلیل گذراندن 6 ساعت شیفت در توالت اخراج شد

مرد چینی به دلیل گذراندن 6 ساعت شیفت در توالت اخراج شد

یک مرد چینی به دلیل گذراندن زمان زیاد در دستشویی در ساعات اداری اخراج شد. تصویر بازنمایی

مردی در چین به دلیل عادت عجیبش اخراج شد. این کارمند که با نام خانوادگی خود وانگ شناخته می شود، در حین کار نزدیک به شش ساعت در یک شیفت در توالت سپری کرد. او پس از اخراج کارفرمای خود به دادگاه برای عدالت مراجعه کرد. در نهایت، درخواست تجدیدنظر وی به دلایل پزشکی رد شد و دادگاه های چین در کنار کارفرما قرار گرفتند.

مطابق با South China Morning Post (SCMP)، وانگ در آوریل 2006 به شرکت ملحق شد و از آوریل 2013 بر روی یک قرارداد غیرمعین کار کرد. در دسامبر 2014، او به دلیل یک مشکل پزشکی مربوط به مقعد تحت درمان قرار گرفت. این عملیات خاص شروع “ماجراجویی های او در دستشویی” بود. اگرچه درمان موفقیت آمیز بود، کارمند اصرار داشت که همچنان درد را تجربه کند. در نتیجه، از جولای 2015، او مجبور بود بین سه تا شش ساعت در روز را روی صندلی توالت بگذراند.

سوابق بازدید از توالت

گزارش SCMP بیان می کند که طبق سوابق شرکت، بین 7 تا 17 سپتامبر 2015، وانگ دو تا سه بار در یک شیفت از توالت استفاده کرده است. تعداد بازدید از توالت در آن دوره خاص به 22 نفر کاهش یافت که هر بازدید بین 47 دقیقه تا 3 ساعت طول کشید.

این شرکت در 23 سپتامبر همان سال قرارداد فسخ صادر کرد. کتابچه راهنمای کارمند شامل مقرراتی برای تنبلی، خروج زودهنگام و ترک های غیرقابل توضیح بود. در پاسخ، وانگ درخواست مداخله کرد و درخواست کرد که کارش دوباره به او واگذار شود. این نشریه گزارش داد، پس از یک سری فرآیندهای طولانی قانونی بود که وانگ نتوانست شغل خود را پس بگیرد.

دادگاه های چین فسخ او را قانونی و موجه اعلام کردند و بازدیدهای روزانه طولانی مدت او از توالت را فراتر از نیازهای معقول فیزیولوژیکی اعلام کردند. در رسانه های اجتماعی چین، این خبر سر و صدای زیادی ایجاد کرد و اکثر آنها از کارفرمایان حمایت کردند.

«چهار ساعت از یک روز کاری هشت ساعته را در دستشویی بگذرانید؟ کدام کارفرما می تواند آن را بپذیرد؟» SCMP به نقل از یکی از کاربران یکی دیگر به شوخی اضافه کرد: «مثل این است که برای استفاده از سرویس بهداشتی پولی دریافت می‌کنید.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام