مشتری چینی مجبور به پرداخت 5.28 میلیون روپیه به دلیل سفارش بیش از حد و گرفتن باقیمانده است

سرقت غذا: مشتری چینی مجبور به پرداخت 5.28 میلیون روپیه به دلیل سفارش بیش از حد و گرفتن باقیمانده غذا شد.

تصویر بازنمایی رویترز

اخیراً یک رستوران در چین یک مشتری را مجبور به پرداخت 45000 یوان (5.28 لک) به عنوان غرامت پس از مصرف بیش از حد غذا در بوفه و بسته بندی باقیمانده غذا در کیسه های غذا کرد. این حادثه در رستورانی در استان گوئیژو در جنوب غربی چین رخ داد.

تصاویر دوربین های مداربسته از غذاخوری نشان داد که این زن در یک دوره دو هفته ای در ماه اوت سال گذشته، طبق تایید مدیر رستوران، پنج بار ملاقات کرده است. پست صبحگاهی چین جنوبی.

او اظهار داشت که مشتری مرتباً بیش از آنچه که می توانست مصرف کند، غذا سفارش می داد و مخفیانه باقیمانده غذا را در کیسه های پلاستیکی زیر میز بسته بندی می کرد و در کیف دستی خود می گذاشت. گزارش شده است که از مارس سال گذشته، این زن بیش از ده بار از این رستوران بازدید کرده است SCMP.

در طول هر بازدید، او حدود 10000 یوان (1.17 لک) غذا سفارش داد که ده برابر بیشتر از میانگین مشتری است. قیمت این بوفه برای هر نفر 218 یوان (2561 روپیه) بود.

صاحب رستوران خاطرنشان کرد که این زن اقلام گران قیمتی مانند میگو شیرین، ماهی قزل آلا و جگر غاز سفارش داده است. یک صورتحساب نشان می داد که او یک بار 45 وعده سه میگو شیرین، 20 وعده سه ساشیمی سالمون و 140 وعده گوشت و دسر دیگر سفارش داده است.

در ابتدا، صاحب مشکوک بود که این زن ممکن است یک خورنده رقابتی باشد، مشابه آنچه در اینترنت دیده می شود، اما وقتی متوجه شد که او بیشتر غذا را برداشته بود، شوکه شد.

مالک رستوران ادعا کرد که آنها حق دارند بر اساس تابلوی نمایش داده شده مبنی بر “ضایعات بیش از 100 گرم یا غذای آماده باید طبق قیمت منو پرداخت شود” که روی میز صندوق و روی هر میز قرار داده شده بود، درخواست پرداخت کنند. SCMP.

پس از مواجهه با تهدیدات قانونی و هزینه های قانونی اضافی به مبلغ 8000 یوان (94017 روپیه)، مشتری در نهایت غرامت را پرداخت کرد.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام