مطالعه همه جانبه COVID-19: برنامه ریزی کافی ، مشارکت های صنعت می تواند به دولت ها کمک کند تا مشکلات لجستیکی را پشت سر بگذارند ، مطالعه DHL می گوید

در این مطالعه اشاره شده است که امکانات زیرساختی خوب ، از جمله شبکه انبارها و قابلیت های حمل و نقل از پیش تاسیس شده ، می تواند به اطمینان از ذخیره کافی منابع مهم کمک کند.

مطالعه همه جانبه COVID-19: برنامه ریزی کافی ، مشارکت های صنعت می تواند به دولت ها کمک کند تا مشکلات لجستیکی را پشت سر بگذارند ، مطالعه DHL می گوید

تصویر نمایندگی خبرگزاری فرانسه

کووید -19 مقاله سفید شرکت تدارکات DHL نشان داده است که بیماری همه گیر چندین چالش مربوط به لجستیک را از نظر شبکه های لجستیک و توزیع ورودی نشان داده است.

این مطالعه که با McKinsey & Company به عنوان یک شریک تجزیه و تحلیل انجام شد ، گفت: برنامه ریزی کافی و مشارکت موثر با شرکای زنجیره تأمین می تواند کمک اساسی به دولتهایی باشد که به دنبال تأمین تجهیزات پزشکی در چنین شرایط اضطراری بهداشتی هستند.

در حالی که مقامات در هند در تلاشند تا اطمینان حاصل کنند که واکسن بر ضد این رمان است ویروس کرونا تا ژانویه 2021 آماده است ، اطمینان از اینکه واکسن زودتر به بخشهای آسیب پذیر جامعه برسد یک چالش جدی خواهد بود. این امر نه تنها حمل واکسن ها ، بلکه ایجاد امکانات کافی برای ذخیره سازی سرما را نیز در پی خواهد داشت.

اظهار نظر در مورد چالش های لجستیکی مربوط به مبارزه با کووید -19 ، کاتجا بوش ، مدیر ارشد بازرگانی در DHL گفت: ” کووید -19 بحران با گستردگی و تأثیر بی سابقه ای پدیدار شد. این امر به دولت ها ، مشاغل و صنعت لجستیک نیاز داشت تا به سرعت با چالش های جدید سازگار شوند. ما به عنوان یک رهبر جهانی در تدارکات ، می خواهیم تجربه کار خود را در طول یکی از بزرگترین بحران های سلامت در تاریخ اخیر به اشتراک بگذاریم ، جهانی همیشه پیوسته تر. “

در مقاله سفید DHL اشاره شده است که در حال حاضر حدود 250 داوطلب برای یک نامزد وجود دارد کووید -19 واکسن در مراحل مختلف رشد. “واکسن های بالقوه در سیستم عامل های مختلفی تولید می شوند که هر سیستم عامل از طریق مکانیزم متفاوتی پاسخ ایمنی ایجاد می کند … سیستم عامل های مختلف احتمالاً برای حمل و نقل و ذخیره سازی نیاز به درجه حرارت مختلف دارند. در نتیجه ، قابلیت های توزیع منطقه ای و همچنین بسته بندی و پایداری حمل و نقل ، احتمالاً تابع این خواهد بود که آیا نیاز به درجه حرارت برای واکسن های ایمن و کارآمد تا 80- درجه سانتی گراد پایین است یا در نهایت در دامنه 2-8 درجه سانتیگراد قرار می گیرند. “

این مطالعه خاطر نشان كرد ، تاسیسات زیربنایی مناسب ، از جمله یك شبکه از قبل تاسیس شده از انبارها و قابلیت های حمل و نقل ، می توانند به اطمینان از ذخیره کافی از منابع مهم كمك كنند.

در گذشته نیز ، مقابله با کمبود تجهیزات پزشکی یکی از ملفه های اصلی مبارزه با رمان بوده است ویروس کرونا . یک مطالعه توسط مک کینزی در ماه ژوئیه نشان داد ، به عنوان مثال ، بسیاری از مناطق در سراسر جهان با کمبود آزمایش سنجش مولکولی آزمایشگاهی روبرو هستند. ظرفیت جهانی آزمایش های مولکولی در آزمایشگاه ها حدود 14 میلیون تا 16 میلیون آزمایش در هفته برآورد شده است ، با تعداد آزمایش هایی که در واقع کمتر از 10 میلیون آزمایش در هفته است.

اطمینان از تأمین کافی سایر تجهیزات پزشکی نیز در زمینه دارویی بسیار مهم است کووید -19 شیوع. سازمان بهداشت جهانی تخمین زده است که هر ماه 89 میلیون ماسک پزشکی مورد نیاز است. برای دستکش معاینه گفته می شود که این رقم حدود 76 میلیون باشد.

برای جبران چنین کمبودهایی ، مطالعه DHL بر نیاز به یک زنجیره تأمین مجهز به فناوری اطلاعات تأکید می کند. در این تحقیق ، ابزارهای IT می توانند یک حسابداری لحظه به لحظه از موجودی کالا را ارائه دهند و اطلاعات مهم پیش بینی را در مورد تقاضای آینده و مسیریابی حمل و نقل ارائه دهند.

طبق دانشگاه جان هاپکینز ویروس کرونا مرکز تحقیقات ، در مجموع 63،790،774 وجود داشته است کووید -19 موارد در سراسر جهان تا سه شنبه. به ترتیب آمریکا ، هند و برزیل بیشترین تعداد را دارند ویروس کرونا موارد

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.