معترضان آب و هوای فقط توقف نفت را به دلیل بالا رفتن از پل ملکه الیزابت دوم و ایجاد تاخیر در ترافیک به سه سال زندان محکوم کردند.

معترضان آب و هوای فقط توقف نفت را به دلیل بالا رفتن از پل ملکه الیزابت دوم و ایجاد تاخیر در ترافیک به سه سال زندان محکوم کردند.

تظاهرات فعالان در مقابل ساختمان پارلمان لندن. Extinction Rebellion و دیگر گروه‌های محیط‌زیست به مدت چهار روز از جمعه تا دوشنبه با رویدادی که آن را «بزرگ» می‌نامند، تظاهرات می‌کنند. AP

لندن، انگلستان: دو معترض به اقلیم که از پل قابل توجهی بر روی رودخانه تیمز در شرق لندن عبور کردند و باعث تأخیر گسترده ترافیک شدند، روز جمعه به زندان محکوم شدند.

در ماه اکتبر، مارکوس دکر 34 ساله و مورگان ترولند 40 ساله با استفاده از وسایل کوهنوردی از پل ملکه الیزابت دوم بالا رفتند.

از ساعت 4 صبح روز 17 اکتبر تا ساعت 21:00 روز بعد، پل بسته شد و ترافیک تونل‌های اطراف را ازدحام کرد و در نتیجه پشتیبان‌های عمده ایجاد شد.

ترولند توسط قاضی دادگاه تاج ساوتند، شین کالری، به سه سال زندان محکوم شد، در حالی که دکر به دو سال و هفت ماه حبس محکوم شد.

قاضی گفت: “شما باید به خاطر هرج و مرجی که ایجاد کردید مجازات شوید و دیگران را از کپی برداری از شما باز دارید.”

او به این زوج، از گروه اعتراضی Just Stop Oil گفت: “(شما) آشکارا معتقد بودید که بهتر از دیگران می دانید.”

وی افزود: با اقدامات خود باعث شدید این جاده بسیار مهم به مدت 40 ساعت بسته شود.

هرج و مرج ترافیک

این زوج که در یک دادگاه به دلیل ایجاد مزاحمت عمومی مجرم شناخته شدند، از 20 اکتبر در بازداشت به سر می برند.

پل ملکه الیزابت دوم توسط حدود 160000 وسیله نقلیه در روز استفاده می شود و به یکی از شلوغ ترین بزرگراه های اروپا متصل می شود.

به دادگاه گفته شد که در نزدیکی 60 متری (200 فوت) بالای جاده، آنها یک بنر غول پیکر “فقط نفت را متوقف کن” باز کردند.

Just Stop Oil یک سری اعتراضات مخرب به راه انداخته است تا دولت بریتانیا را از تحریم اکتشاف جدید نفت و گاز دریای شمال باز دارد.

پلیس اسکس گفت که افرادی که تحت تاثیر این انسداد قرار گرفته اند شامل یک “زن باردار شدیدی است که به کمک فوری پزشکی نیاز دارد”.

یک نفر دیگر مراسم تشییع جنازه بهترین دوست 35 ساله خود را از دست داد و یک تجارت بیش از 160000 پوند (نزدیک به 200000 دلار) از درآمد خود را از دست داد.

ژاکوب بیندمن، وکیل ترولند، به دادگاه گفت که موکلش “در آینده قصد ندارد اعتراضات مخرب در مقیاس بزرگ را انجام دهد”.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام