معلم فلوریدا در حین تمرین تیراندازی فعال از دانش آموزان می خواهد که آگهی های ترحیم خود را بنویسند، ساعاتی بعد اخراج می شود

معلم فلوریدا در حین تمرین تیراندازی فعال از دانش آموزان می خواهد که آگهی های ترحیم خود را بنویسند، ساعاتی بعد اخراج می شود

افسران پلیس مدارس Miami-Dade عملیات نجات را طی یک تمرین تیراندازی فعال عملکردی در مقیاس بزرگ در دبیرستان Hialeah در Hialeah، فلوریدا انجام می دهند. خبرگزاری فرانسه/تصویر نمایندگی

فلوریدا: یک معلم روان‌شناسی در دبیرستانی در فلوریدا پس از اینکه از دانش‌آموزانش خواست که در طی یک تمرین آزمایشی تیراندازی فعال، آگهی‌های ترحیم خود را بنویسند، مجبور شد شغل خود را از دست بدهد.

جفری کین گفت که پشیمان نیست NBC حتی پس از اخراج، او معتقد است که با قضاوت درست از دانش‌آموزانش می‌خواهد در دبیرستان دکتر فیلیپس در اورلاندو، فلوریدا، برای خود درگذشت بنویسند.

کین 63 ساله در دفاع از درس خود گفت که 11 را می خواهدهفتم و دانش آموزان کلاس دوازدهم اگر بدترین سناریوی ممکن تیراندازی فعال در مدرسه آنها اتفاق افتاد، زندگی خود را فکر کنند.

او به یاد می آورد که به شاگردانش گفته بود: “این راهی برای ناراحت کردن شما یا هر چیز دیگری نیست.”

او گفت: “این برای ترساندن آنها یا ایجاد احساس مرگ در آنها نبود، بلکه فقط برای کمک به آنها برای درک آنچه در زندگی آنها مهم است و چگونه می خواهند زندگی خود را به جلو برسانند و چگونه می خواهند چیزهایی را در سفر خود دنبال کنند. معلم روانشناسی افزود.

او در ادامه توضیح داد: «اگر آنها 24 ساعت دیگر بمیرند، چه کاری متفاوت از دیروز انجام می‌دهند؟ و این برای این است که آنها را از شر تمام کرک ها خلاص کنند و به آنها نشان دهند که چه چیزی در جهان مهم است.”

یک درس “نامناسب”.

شاگردان کین به او گفتند که مسئولان مدرسه یکی یکی با آنها تماس می گیرند تا در مورد “تکلیفی” که او به دانش آموزانش داده است جویا شوند.

و تا پایان دوره هفتم اخطاریه ای از مدرسه دریافت کرد که از وی خواسته بود به کار خود پایان دهد.

او گفت NBC“وقتی گفتند شما می توانید بدون نقض قراردادتان استعفا دهید، گفتم من کار اشتباهی نکردم.” گفتم: “اگر کردم، به من بگو چیست؟” آنها گفتند: “ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم.” گفتم: «در این صورت، چون نمی‌دانم چه کار اشتباهی انجام داده‌ام، می‌توانید بدون دلیل جلوی من را بگیرید.»

بعداً، مدرسه بیانیه‌ای برای والدین صادر کرد و گفت: «خانواده‌های دبیرستان دکتر فیلیپس مطلع شدند که معلمی در مورد خشونت مدرسه تکلیف نامناسبی داده است. اداره بلافاصله تحقیق کرد و کارمند آزمایشی خاتمه یافت.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام