مقامات انتخابات جورجیا بازشماری دست کامل را اعلام کردند. بایدن با 14000 رای رهبری ترامپ را بر عهده دارد

در جورجیا قانون بازشماری اجباری وجود ندارد ، اما قانون ایالت این گزینه را برای نامزد عقب افتاده در صورت حاشیه کمتر از 0.5 درصد ارائه می دهد. پیش از صبح روز چهارشنبه بایدن باید 0.28 درصد باشد

مقامات انتخابات جورجیا بازشماری دست کامل را اعلام کردند.  بایدن با 14000 رای رهبری ترامپ را بر عهده دارد

رئیس جمهور منتخب جو بایدن و رئیس جمهور دونالد ترامپ.

آتلانتا: مقامات انتخابات جورجیا ممیزی نتایج انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کردند که بازشماری آرا hand کامل را آغاز می کند.

وزیر امور خارجه براد رافنسپرگر روز چهارشنبه در یک کنفرانس خبری گفت که دفتر وی می خواهد روند کار تا پایان هفته آغاز شود و او انتظار دارد که این روند تا 20 نوامبر که آخرین مهلت صدور گواهینامه است به طول انجامد.

رئیس جمهور منتخب جو بایدن از حدود 5 میلیون رأی شمارش شده در این ایالت با حدود 14000 رأی رئیس جمهور دونالد ترامپ است. تقریباً همه آراots شمارش شده اند ، اگرچه شهرستانها تا روز جمعه فرصت دارند نتایج خود را تأیید کنند.

برای بازشماری دست ، مأموران انتخابات به طور دسته ای با برگه های رأی گیری کار می کنند ، و آنها را به دسته های هر نامزد تقسیم می کنند. سپس آنها شمع ها را از طریق ماشین ها اجرا می کنند تا تعداد آرا for هر نامزد را حساب کنند. اسکنرها داده های مربوط به آرا را نخوانند.

رافنسپرگر گفت ، پس از تأیید نتایج حاصل از بازشماری دست ، مبارزات بازنده می تواند تقاضای بازشماری مجدد کند که توسط ماشین انجام می شود.

در جورجیا قانون بازشماری اجباری وجود ندارد ، اما قانون ایالت این گزینه را برای نامزد عقب افتاده در صورت حاشیه کمتر از 0.5 درصد ارائه می دهد.

پیش از صبح روز چهارشنبه بایدن باید 0.28 درصد باشد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.