مقامات می گویند ، عفونت های COVID-19 در روسیه با 28145 مورد تایید شده جدید ، رکورد جدیدی را به خود اختصاص داده اند

تعداد کل موارد COVID-19 روسیه ، تقریباً 2.4 میلیون مورد ، همچنان چهارمین مورد در جهان است. گروه ویژه دولت ویروس کرونا گزارش کرده است که تعداد 41607 مورد مرگ در طی همه گیری وجود دارد

مقامات می گویند ، عفونت های COVID-19 در روسیه با 28145 مورد تایید شده جدید ، رکورد جدیدی را به خود اختصاص داده اند

تصویر نمایندگی خبرگزاری فرانسه

مسکو: ویروس کرونا روز پنجشنبه عفونت در روسیه رکورد جدیدی را ثبت کرد ، زیرا مقامات این کشور 28145 مورد تایید شده جدید را گزارش کردند: بالاترین افزایش روزانه در همه گیری و افزایش 2،800 مورد نسبت به موارد ثبت شده در روز گذشته.

تعداد کل روسیه از کووید -19 موارد ، تقریباً 2.4 میلیون نفر ، چهارمین مورد در جهان است. دولت ویروس کرونا گروه ویژه گزارش کرده است که 41607 مورد مرگ در همه گیری وجود دارد.

این کشور با افزایش سریع شیوع این پاییز ، با تعداد تایید شده ، درگیر شده است کووید -19 عفونت ها و مرگ و میرها مرتباً به بالاترین سطح رسیده و به طور قابل توجهی بیش از موارد گزارش شده در بهار است.

مقامات کشور در برابر تحمیل دومین قفل سراسری یا تعطیلی گسترده مشاغل مقاومت کرده اند. محدودیت های مربوط به ویروس از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت است اما تا حد زیادی خفیف است.

این هفته مقامات در سن پترزبورگ ، دومین شهر بزرگ روسیه و یکی از شهرهای آسیب دیده در این کشور ، محدودیت های اضافی را در تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس اعلام کردند.

مقامات محلی دستور دادند رستوران ها ، کافه ها و بارها بین 30 دسامبر تا 3 ژانویه بسته شوند ، و موزه ها ، تئاترها ، سالن های کنسرت و نمایشگاه ها برای مدت تعطیلات سال نو بین 30 دسامبر و 10 ژانویه تعطیل شوند

رستوران ها ، کافه ها و بارها باید از 25 تا 29 دسامبر ساعت 7 عصر و از 4 ژانویه تا 10 ژانویه بسته شوند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.