مقامات ویسکانسین می گویند ناظران مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ “مانع بازشماری” نتایج ریاست جمهوری می شوند

بدون سابقه برای بازشماری مجدد برای تغییر چنین حاشیه ای بزرگ ، به طور گسترده ای استراتژی ترامپ را هدف قرار دادن یک چالش دادگاه می دانند ، بخشی از فشار در ایالات کلیدی برای خنثی کردن از دست دادن انتخابات او

مقامات ویسکانسین می گویند ناظران مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ

تصویر نمایندگی AP

میلواکی: مقامات انتخابات در بزرگترین استان ویسکانسین ناظران رئیس جمهور دونالد ترامپ را متهم کردند که در برخی موارد با مخالفت با هر جدول آرا ball برای شمارش آرا ، مانع بازشماری نتایج ریاست جمهوری شده است.

ترامپ خواستار بازشماری انتخابات در شهرستانهای میلواکی و دان ، هر دو به شدت لیبرال ، به امید خنثی کردن پیروزی جو بایدن دموکرات با 20600 رأی شد.

بدون سابقه ای برای بازشماری مجدد برای تغییر چنین حاشیه ای ، استراتژی ترامپ به طور گسترده ای هدف آن را یک چالش دادگاه نهایی می داند ، بخشی از فشار در ایالات کلیدی برای خنثی کردن باخت در انتخابات او.

جورج کریستنسون ، کارمند شهرستان ، روز شنبه گفت که جریان مداوم شکایات جمهوری خواهان در میلواکی بازشماری انتخابات را بسیار عقب تر از برنامه می کند. وی گفت بسیاری از ناظران ترامپ با قطع مداوم شمارنده های رأی با پرسش و نظر ، قوانین را زیر پا می گذارند.

وی گفت: “این غیرقابل قبول است.” وی گفت برخی از ناظران ترامپ “به وضوح نمی دانند چه می كنند.”

تیم Posnanski ، کمیسر انتخابات شهرستان ، به همکاران کمیسیون خود گفت که به نظر می رسد در برخی از میزهایی که جدول گذرانها آرا count را شمارش می کنند ، دو نماینده ترامپ وجود دارد ، و این قوانین را نقض می کند که از هر مبارزات انتخاباتی در هر میز یک ناظر احتیاج دارد.

پسنانسکی گفت که به نظر می رسد برخی از نمایندگان ترامپ خود را مستقل نشان می دهند.

مقامات انتخابات به هیئت رئیسه گفتند ، در یک میز بازشماری ، ناظر ترامپ به هر برگه رای گیری که جدول آوران از کیسه بیرون می کشید اعتراض می کند.

Posnanski آن را “شاهدی بدیهی از سو faith نیت توسط کمپین ترامپ” خواند. وی بعدا افزود: “من می خواهم بدانم چه خبر است و چرا همچنان انسداد وجود دارد.”

جو وویلند ، وکیلی که به نمایندگی از ستاد انتخاباتی ترامپ با اعضای کمیسیون صحبت می کرد ، عملکرد طرفدار بد خود را انکار کرد. وایلند گفت: “من می خواهم به نقطه ای برسم که همه چیز را شماره بگیرم … و با هم فریاد نزنم.”

حداقل یک ناظر ترامپ روز شنبه پس از هل دادن یک مقام انتخاباتی که کت خود را از روی صندلی ناظر برداشته بود ، توسط معاونان کلانتر از ساختمان خارج شد. یکی دیگر از ناظران ترامپ روز جمعه به دلیل عدم استفاده صحیح از ماسک صورت در صورت لزوم حذف شد.

ترامپ 3 میلیون دلار ، طبق قانون ایالت ، برای بازشماری جزئی که از روز جمعه آغاز شد ، پرداخت کرد و باید تا 1 دسامبر به نتیجه برسد.

تیم وی به دنبال رد صلاحیت در آرا انتخاباتی است که کارمندان انتخابات اطلاعات آدرس گمشده را در پاکت گواهینامه محل قرار دادن رأی پر کرده اند ، حتی اگر این عمل مدتهاست در ویسکانسین پذیرفته شده است.

این کارزار همچنین ادعا می کند که هزاران رأی غیابی دارای مدارک نوشتاری مناسبی نیستند و برخی از رأی دهندگان غایب نیز به طور نامناسب خود را “محدود به مدت نامحدود” اعلام کردند ، وضعیتی که به آنها امکان می دهد رأی گیری بدون شناسنامه عکس را دریافت کنند.

از زمان مشهورترین انتخابات ریاست جمهوری فلوریدا در سال 2000 ، حداقل 31 بازشماری در انتخابات ایالتی در ایالات متحده انجام شده است. بازشماری نتایج سه مسابقه را تغییر داد. هر سه با صدها رای ، نه هزاران نفر تصمیم گیری شدند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.