مقام دولت بایدن گفت که ایالات متحده بیش از یک میلیون ویزا برای هندی ها را پردازش می کند

مقام دولت بایدن گفت که ایالات متحده بیش از یک میلیون ویزا برای هندی ها را پردازش می کند

تصویر نماینده ANI

واشنگتن: دونالد لو، دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور آسیای جنوبی و مرکزی گفت که این کشور در حال حاضر در حال کار برای صدور بیش از یک میلیون ویزا برای هندی‌ها در سال جاری است و اطمینان حاصل می‌کند که دولت بایدن متعهد به رسیدگی به تمام ویزای دانشجویی برای هندی‌هایی است که به این دلیل هستند. امسال به مدرسه بروند

لو گفت PTI که آنها ویزاهای کاری را در اولویت قرار می دهند: ویزاهای H-1Bs و L که بیشترین درخواست متخصصان فناوری اطلاعات هند را دارند.

ویزای H-1B یک ویزای غیر مهاجرتی است که به شرکت های آمریکایی اجازه می دهد کارگران خارجی را در مشاغل تخصصی که نیاز به تخصص نظری یا فنی دارند، استخدام کنند.

شرکت‌های فناوری معمولاً برای استخدام ده‌ها هزار کارمند از کشورهایی مانند هند و چین، به چنین ویزاهایی وابسته هستند.

ما در مسیر صدور بیش از یک میلیون ویزا در سال جاری هستیم. این یک رکورد برای ما به همراه رکورد تعداد ویزای دانشجویی و ویزای مهاجرت است.

وی افزود: «ما همچنین ویزاهای کاری را در اولویت قرار داده ایم: ویزای H-1B و L. زمان انتظار در برخی از بخش های کنسولی ما در هند، زیرا این ویزاها اکنون زیر 60 روز هستند. ما همچنان مطمئن خواهیم شد که ویزا را برای کارگران در اولویت قرار می دهیم، زیرا این امر هم برای اقتصاد آمریکا و هم برای اقتصاد هند حیاتی است.

نگرانی‌های فزاینده‌ای در هند در مورد دوره انتظار طولانی برای متقاضیان ویزای بار اول، به ویژه برای کسانی که تحت دسته‌های B1 (تجاری) و B2 (توریستی) درخواست می‌کنند، وجود داشته است.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام