مقاومت جمهوری خواهان در برابر Neera Tanden به عنوان OMB نشانگر آنچه پیش روی جو بایدن است

واقعیت یک کاخ سفید دموکراتیک و یک سنای جمهوری خواه پس از چهار سال همکاری جمهوری خواهان با رئیس جمهور ترامپ در زمینه نامزدی ها ، در Capitol Hill تعدیل خواهد یافت.

فشار شدید و پیشگیرانه جمهوری خواهان در برابر انتخاب رئیس جمهور منتخب جو بایدن در این هفته برای Neera Tanden به عنوان رئیس دفتر بودجه کاخ سفید ، بر مشکلات پیش روی دولت جدید در مانور نامزدهای خود از طریق یک سنا قطبی تأکید کرد.

در طی 11 سالی که بایدن در اتاق کار می کند ، حزبگرایی شدت گرفته و نامزدی ها – زمانی که منطقه ای تحت سلطه ادب ، خلوص و فرض محل اقامت بود – به یک میدان جنگ وحشیانه دیگر تبدیل شده اند.

اگر جمهوری خواهان دلیل مخالفت پیدا کنند ، مشتاقانه به گزینه های بایدن ملحق نخواهند شد. و اظهارنظرهای تحقیرآمیز در مورد جمهوری خواهان در توییتر از Tanden ، مشاور سیاسی دیرینه دموکرات ها و رئیس اتاق فکر لیبرال ، کافی بود تا بسیاری از جمهوری خواهان نامزدی را قبل از اینکه سه شنبه رسمی شود ، تهدید کنند.

جیمز پی مانلی ، دستیار سابق ارشد حزب دموکرات سنا ، گفت: “ترامپیسم کل گروه های انتخاباتی جمهوری خواهان را آلوده کرده است” ، که از دولت جدید خواست تا مخالفت شدید جمهوری خواهان را به رهبری سناتور میچ مک کانل از کنتاکی انجام دهد. “من مطمئن نیستم که همه هنوز فهمیده اند که در اینجا چه می گذرد ، اما امیدوارم که آنها به زودی فهمیده و برای آنچه که در آینده است آماده شوند.”

اگر دموکرات ها در انتخابات دور دوم که در 5 ژانویه در گرجستان برگزار می شود ، دو کرسی سنا را به دست آورند ، این حزب می تواند دستور کار را کنترل کند و تأیید نامزدهای بایدن را بسیار آسان تر کند. اما اگر دموکرات ها شکست بخورند ، جمهوری خواهان قدرت تصمیم گیری در مورد سرنوشت گزینه های اجرایی و قضایی بایدن را دارند.

واقعیت یک کاخ سفید دموکراتیک و یک سنا جمهوری خواه پس از چهار سال همکاری جمهوری خواهان دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا در زمینه نامزدی ها ، تا حدودی خود را در Capitol Hill تطبیق خواهد داد.

جمهوری خواهان اظهار داشتند که با انتخاب تاندن ، که بسیاری او را عمدتاً به عنوان خصمانه حضور در شبکه های اجتماعی می شناسند ، به عنوان رئیس دفتر مدیریت و بودجه متحیر شده اند. حتی اگر بسیاری از جمهوری خواهان از شناختن بایدن به عنوان برنده انتخابات خودداری کرده اند ، آنها گفتند که از اینکه تیم وی با آنها بررسی نکرده است که چگونه ممکن است در برابر نامزدی وی برای آژانس واکنش نشان دهند که نمایندگان مجلس در هر دو حزب آن را بسیار مهم می دانند ، متعجب شدند. این به پیشرفت اولویت های کنگره می رسد.

سناتور جان کورنین ، تگزاس ، روز سه شنبه گفت: “این فقط یک خطای اجباری نبود.” وی گفت که حرکت به جلو در موارد آینده بدون سنجیدن احساسات جمهوری خواه “یک دور تاس” است که می تواند باعث خجالت بی مورد یک نامزد یا کاخ سفید بایدن شود.

در ابتدا ، جمهوری خواهان – که از جلسات دادرسی برای نامزد رئیس دادگاه عالی باراک اوباما در سال 2016 خودداری کرده بودند – اظهار داشتند که اگر به سنا ارسال شود ، ممکن است حتی نامزدی تندن را نیز قبول نکنند.

اما سناتور راب پورتمن از اوهایو ، که احتمالاً به عنوان عالی ترین جمهوری خواه در یکی از دو کمیته نظارت بر جلسات دادرسی برای تاندن برگزار می شود ، گفت که وی معتقد است که وی باید یکی از آنها را دریافت کند حتی اگر در مورد احتمال تأیید وی تردید داشته باشد.

پورتمن ، كه بر دفتر بودجه تحت نظر جورج دبلیو بوش نظارت داشت ، گفت: “این مسئولیت ماست.” “اما این بدان معنا نیست که او آرا را به دست خواهد آورد.”

رسیدگی به اعلام نامزدی تندن برخی از این دو حزب را به فکر فرو برد که آیا تیم بایدن در کاپیتول هیل ، جایی که رأی دادن علیه نامزدهای یک دولت اساساً به عنوان موقعیت پیش فرض سناتورهای حزب خارج از قدرت در سال های اخیر شناخته شده است ، اشتباه خوانده است.

اما افراد نزدیک به تیم انتقالی گفتند که مخالفت با معرفی تندن از طرف برخی از جمهوری خواهان برای رئیس جمهور منتخب یا تیم وی تعجب آور نبود ، و همچنین شواهدی مبنی بر اینکه بایدن ، که تقریبا چهار دهه در مجلس سنا خدمت می کرد ، در مورد آنچه که لازم است ساده لوح بود ، تعجب آور نبود. برای به دست آوردن تایید گزینه های خود.

یک فرد آشنا به این گفتگوها اظهار داشت که انتظار آنها از جمهوری خواهانی است که چهار سال دیگر برای ریاست جمهوری نامزد می شوند.

مشاوران گفتند که بایدن در مورد لزوم استفاده از برخی از سرمایه های سیاسی خود برای مبارزه برای نامزدی تندن کاملاً روشن شد و سالها تجربه سیاستگذاری وی و یک داستان شخصی جذاب را دلیل اصلی مبارزه برای تأیید وی عنوان کردند.

آنها خاطرنشان كردند كه واكنش جمهوري خواهان نسبت به ساير نامزدهاي بايدن بي صدا تر است ، برخي از جمهوري خواهان اظهار داشتند كه آنها مي خواهند رئيس جمهور منتخب را از نظر كسي كه در كابينه خود مي خواهد احترام بگذارند. یک فرد نزدیک به روند نامزدی گفت که بایدن و تیمش در هفته های اخیر با نمایندگان جمهوری خواه تماس گرفته اند.

مقامات انتقال گفتند که وضعیت بحران در کشور تأیید سریع را ضروری می کند.

اندرو بیتس ، سخنگوی انتقال گفت: “این کشور با بحران های متعددی روبرو است ، از یک بیماری همه گیر که بیش از 10 هزار آمریکایی را در هفته می کشد تا یک رکود اقتصادی که همچنان هزاران نفر را از نیروی کار بیرون می کشد.” “مردم آمریكا نمی توانند مانع حزبی زنان واجد شرایط و باتجربه ای شوند كه معرفی می شوند.”

دموکرات ها انتقادات راجع به انتخاب تاندن ، به ویژه درباره خوراک وی در توییتر ، تمسخر کردند – با توجه به اینکه اکثر جمهوریخواهان سنا با پشتکار چهار سال صرف طفره رفتن از پرسش های مربوط به آرایه اعلامیه های سیاسی ، تفسیر نژادپرستانه و حملات التهابی به همکاران خود از ترامپ در توییتر کرده اند.

“به نظر می رسد جمهوری خواهان سنا پس از چهار سال وانمود کردن برای دیدن آخرین توییت دیوانه وار رئیس جمهور ترامپ ، علاقه تازه ای به خبرهای توییتر انتخاب کابینه بایدن رئیس جمهور منتخب پیدا کرده اند ،” سناتور چاک شومر از نیویورک ، رهبر دموکرات ، در صحن سنا گفت.

“چند توییت مهم درباره مواضع سیاست های اساسی باعث شده است که جمهوریخواهان سنا نامزد M. Tanden را” رادیواکتیو “برچسب بزنند. از افراط و تفریط در امان باش. “

سناتور تیم کین ، دموکرات ، ویرجینیا ، گفت که او معتقد است بایدن و تیمش باید در مورد نامزدهای نزدیک به کاپیتول هیل برسند. وی افزود که با برخی از نامزدهای در نظر گرفته شده در مورد برنامه ریزی جلسات خصوصی ، شخصی در تماس بوده است. (روز سه شنبه ، دفتر شومر عکس های او را در یک کنفرانس ویدیویی با گزینه های بایدن برای وزیر امور خارجه ، آنتونی جی بلینکن و مدیر اطلاعات ملی ، آوریل دی هاینز پخش کرد.)

کین گفت: “این احتمالاً مهمترین چیز است زیرا هیچ چیز مانند طرح پرونده خود نیست.” “چهار سال پیش ، پرزیدنت ترامپ برخی از نامزدها را معرفی کرد – اگر آنها چیزهایی را در توییت ها یا هر چیز دیگری که ما دوست نداریم بیان کنند ، ما از آنها س questionsالات سختی در این باره می پرسیم ، بنابراین او نیز انتظار همان را دارد.”

دموکرات ها همچنین گفتند که آنها از تماس جمهوری خواهان برای افشای گسترده معاملات تجاری از گزینه های احتمالی بایدن پس از سابقه تنظیم شده توسط ترامپ متحیر شده اند.

سناتور رون ویدن ، اورگان ، که برچسب دولت ترامپ را “Babe Ruth of darkness” عنوان کرد ، گفت: “این فقط خیره کننده است ، حتی با دو استاندارد واشنگتن.”

وی گفت: “دولت ترامپ در مورد بسیاری از امور سنگفرش کرده است – از مالیات رئیس جمهور شروع می شود – و سپس آنها وارد می شوند و اولین کاری که می کنند این است که می گویند ،” اوه ، خوبی من ، هیچ شفافیتی در دولت بایدن وجود ندارد ، ” اضافه.

مانلی ، دستیار سابق مجلس سنا ، از دموکرات ها خواست تا پشت نامزدهای دولت جدید بایستند یا با حمله به مانع جمهوریخواهان جسور مواجه شوند.

وی گفت: “اگر جمهوری خواهان به عقاید سیاسی او اعتراض دارند ، باید به او گوش فرا دهند و او را کباب کنند.” “اما این ایده که آنها آماده اند مانع نامزدی وی شوند زیرا او در توییتر از نظر او پست بود ، مضحک است و هیچ دموکراتی نباید آن را قبول کند.”

کارل هولس و امیلی کوکران c.2020 شرکت نیویورک تایمز

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.