ملی پوشان هند در رویداد الهام گرفته از بازی Squid در سنگاپور برنده بزرگی شدند

ملی پوشان هند در رویداد الهام گرفته از بازی Squid در سنگاپور برنده بزرگی شدند

Selvam Arumugam برنده بزرگی در مسابقه بقای شرکت سنگاپور ‘Squid Game’ شد. Facebook/@Pollisum Engineering Pte Ltd

یک تبعه هندی در سنگاپور، سلوام آروموگام، 42 ساله، پس از برنده شدن جایزه برتر در مراسم شام و رقص سالانه شرکتش، با 18888 SGD عظیم از آنجا رفت. این بازی بر اساس سریال برنده جایزه نتفلیکس ساخته شده است بازی ماهی مرکب، اما منهای مخاطرات مرگبار.

این جایزه معادل یک سال و نیم حقوق او در شرکت لیزینگ وسایل نقلیه سنگین Pollisum Engineering است که شنبه گذشته میزبان این رویداد بود. استریتس تایمز.

آروموگام قبلاً در مورد این نمایش چیزی نشنیده بود. او به‌عنوان ریگر و علامت‌دهنده کار می‌کند، جرثقیل و تجهیزات بالابر را بازرسی و نگهداری می‌کند تا از ایمنی عملیات بلند کردن در سایت‌های ساخت‌وساز برای مهندسی Pollisum اطمینان حاصل کند.

مقالات مرتبط

تماشا کردن:

تماشا کنید: یک زن خانه دار مقیم دبی با داشتن شوهر میلیونر جنبه های منفی دارد

تماشا کردن:

ویدیوی ویروسی: زن نام شوهرش را روی سرش خالکوبی می کند

او از 15 عضو خانواده در خانه حمایت می کند و گفت که از پول جایزه برای ساختن یک خانه خانوادگی در هند استفاده خواهد کرد زیرا خانواده اش در حال حاضر در یک آپارتمان اجاره ای زندگی می کنند.

آروموگام گفت، با توجه به PTI“وقتی فهمیدم برنده شده ام، باورم نمی شد… با تمام خانواده ام تماس گرفتم تا این خبر خوب را به آنها بگویم. همسرم ابتدا فکر کرد که این یک شوخی است تا اینکه (دوستم) با او صحبت کرد. همگی هم جشن می گرفتند و هم گریه می کردند. این لحظه ای خواهد بود که ما هرگز آن را برای تمام زندگی خود فراموش نخواهیم کرد.»

در سریال نتفلیکس بازی ماهی مرکبصدها نفر از شرکت کنندگانی که پول نقد ندارند در بازی های کودکان برای یک جایزه نقدی هنگفت با هم رقابت می کنند در حالی که در این روند جان خود را به خطر می اندازند. بازیکنان در شام و رقصیدن، ژاکت‌های ورزشی قرمز رنگ با برچسب‌های شماره به تن داشتند، در حالی که استادان بازی، لباس‌های سرپوش دار قرمز رنگ، مانند شخصیت‌های سریال درام، می‌پوشیدند. یک توپ بادی غول پیکر پر از پول در دید کامل بازیکنان از سقف آویزان بود، شبیه به قلک نمایش.

شام و رقص سالانه شرکت با حضور 210 کارمند از جمله مکانیک ها، رانندگان و کارکنان فروش برگزار شد. مدیر اجرایی کریس آنگ گفت که این شرکت می خواهد به کارگران خود پاداش دهد زیرا در دو سال گذشته خوب کار کرده و در حال گسترش بوده است.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام