موتور جستجوی گوگل برای شخصی تر شدن، به زودی شروع به چت می کند

تغییر هوش مصنوعی گوگل: موتور جستجوی گوگل برای شخصی تر شدن، به زودی قابلیت چت را آغاز خواهد کرد

گوگل در حال برنامه ریزی برای اصلاح جستجوی گوگل است و چت مبتنی بر هوش مصنوعی Bard را اضافه می کند و آن را شخصی تر می کند. گوگل قصد دارد از قالب سنتی “10 پیوند آبی” برای ارائه نتایج جستجو دور شود.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، گوگل قصد دارد موتور جستجوی خود را به یک پلت فرم بصری جذاب تر، شخصی سازی شده و مرتبط تر با تمرکز بر پذیرایی از جوانان در سراسر جهان تبدیل کند. این شرکت قصد دارد عناصری شبیه انسان را در موتور جستجوی خود بگنجاند تا آن را جذاب تر و تعاملی تر کند.

این تلاش در زمانی انجام می شود که برنامه های کاربردی مبتنی بر هوش مصنوعی، از جمله ChatGPT، با سرعتی سریع در حال محبوبیت هستند. این روند بر پتانسیل هوش مصنوعی برای برهم زدن مدل های تجاری سنتی و تغییر شکل جامعه به روش های قابل توجهی تاکید می کند.

همچنین بخوانید: هوش مصنوعی بارد را نمی پذیرد: کارمندان گوگل بارد را “بدتر از بی فایده و یک دروغگوی بیمارگونه” می نامند.

را

سوال هوش مصنوعی: مدیران عامل گوگل، مایکروسافت و OpenAI در مورد خطرات هوش مصنوعی با معاون ایالات متحده کامالا هریس صحبت می کنند.

را

Google Pixel Tablet: جزئیات تبلت آینده گوگل فاش شد، مشخصات، تاریخ عرضه و موارد دیگر را بررسی کنید

به گزارش وال استریت ژورنال، گوگل قصد دارد از قالب سنتی «10 پیوند آبی» برای ارائه نتایج جستجو دور شود و قصد دارد صداهای شبیه به انسان بیشتری را به عنوان بخشی از این تغییر معرفی کند.

انتظار می‌رود این شرکت ویژگی‌های جدیدی را در کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O آینده خود عرضه کند، که به کاربران امکان می‌دهد با برنامه‌های هوش مصنوعی تحت پروژه‌ای با نام رمز “Magi” مکالمه کنند، همانطور که توسط افراد آشنا به این موضوع گزارش شده است.

امسال، هوش مصنوعی مولد محبوبیت پیدا کرده است، با برنامه‌هایی که تخیل عموم را به خود جلب کرده و رقابتی را در میان شرکت‌ها برای عرضه محصولات مشابهی که به اعتقاد آنها ماهیت کار را متحول می‌کند، برانگیخته است.

گوگل شرکت آلفابت هنوز به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

گوگل که سال گذشته بیش از 162 میلیارد دلار درآمد از طریق کسب و کار تبلیغاتی خود که از طریق جستجو انجام می شود به دست آورد، در طول این سال ها حداقل تغییرات را در تجربه جستجو ایجاد کرده است.

همچنین بخوانید: AI War: گوگل هوش مصنوعی Bard را راه اندازی کرد، نه به قدرتمندی ربات های GPT-4 مانند Bing AI و ChatGPT

با این حال، ظهور ربات‌های چت هوش مصنوعی و برنامه‌های ویدیویی کوتاه مانند TikTok، شرکت را مجبور کرده است تا تأکید بیشتری بر پاسخگویی به سؤالاتی داشته باشد که به راحتی با نتایج وب سنتی قابل پاسخگویی نیستند. این شامل تحریک بازدیدکنندگان برای پرسیدن سؤالات بعدی یا تند کشیدن از طریق تصاویری مانند ویدیوهای TikTok در پاسخ به سؤالات آنها است.

طبق اسناد و منابع داخلی، گوگل قبلاً برخی از پست‌های انجمن آنلاین و ویدیوهای کوتاه را در نتایج جستجو ادغام کرده است و قصد دارد در آینده بر چنین مطالبی تاکید بیشتری داشته باشد.

علیرغم این تغییرات، این شرکت به ارائه اطلاعات با کیفیت بالا و حمایت از یک وب سالم و باز اولویت خواهد داد.

به گفته جان باتل، نویسنده «جستجو»، گوگل این فرصت را دارد که رفتار مصرف کننده را در جستجوی اینترنتی تغییر دهد، اما اگر گوگل به اندازه کافی سریع حرکت نکند، ممکن است خدمات دیگری انتخاب شوند.

همچنین بخوانید: ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل می‌گوید: هوش مصنوعی خطرناک است، می‌تواند امنیت ملی را تهدید کند، جامعه نیاز به سازگاری دارد.

با این حال، اجرای تغییرات عمده در جستجو دشوار است زیرا میلیون‌ها نفر برای کارهای مهم به گوگل متکی هستند و وب‌سایت‌هایی مانند رسانه‌های خبری آنلاین برای بخش قابل توجهی از ترافیک خود به موتور جستجو وابسته هستند.

بینگ مایکروسافت قبلاً ویژگی‌های هوش مصنوعی مکالمه‌ای را در موتور جستجوی خود گنجانده است، و موتورهای جستجوی کوچک‌تر نیز در تلاش برای جذب کاربران برای ترکیب این ویژگی‌ها رقابت می‌کنند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام