میرا راجپوت آرزوی دوست داشتنی کاروا چاث برای دوست داشتنی شهید کاپور را به اشتراک می گذارد. می گوید “عزیزم ، من تو را دوست دارم اما من غذا را نیز دوست دارم” | اخبار فیلم هندی

میرا راجپوت و شهید کاپور یکی از محبوب ترین زوج های شهر هستند. این دو نفره هرگز نتوانند اهداف اصلی روابط خود را مشخص کنند. امروز ، همه به مناسبت Karwa Chauth و همچنین میرا جشن می گیرند.

میرا به شبکه های اجتماعی رفته و آرزوی دوست داشتنی همسرش را نوشت. با به اشتراک گذاشتن یادداشت در استوری اینستاگرامش ، عزیزم دوستت دارم اما من هم غذا را دوست دارم. برای همیشه سه نفری مبارک KCshahidkapoor. سال آینده دوباره امتحان خواهم کرد و برای شما آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم همیشه “. به دنبال یک شکلک awestruck. نگاهی بیندازید:

mira.kapoor_123358051_3925734697441395_5920202945051109441_n

در همین حال ، شهید اخیراً یک عکس سلفی مبهم با میرا گذاشته بود و همه چیز عشق بود! تصویر زیر عنوان “#imissyou” عنوان شده بود ، به این ترتیب ، میرا پاسخ داده بود ، “آیا خوشحال نیستی که من پست #imissyoutoo را قرار ندادم …” نگاهی بیندازید:

اخیراً ، شهید برنامه “جرسی” را به پایان رساند. او یک به روزرسانی را به اشتراک گذاشت ، “این یک بسته بندی در این برنامه از # جرسی است. من می خواهم از دولت اوتاراخند به دلیل حمایت و اعمال سیاست های کارآمدی که به ما امکان می دهد با خیال راحت برنامه فیلم خود را در بسیاری از مکان های زیبای ایالت فیلمبرداری و بسته بندی کنیم ، تشکر می کنم. ”

در “جرسی” نیز آقایونال تاکور و پانکاج کاپور در نقش های اصلی بازی می کنند.