نتایج انتخابات ایالات متحده: قاضی پنسیلوانیا درخواست ترامپ برای توقف صدور گواهینامه رای در ایالت را رد کرد

مقامات پنسیلوانیا می توانند نتایج انتخابات را تایید کنند که در حال حاضر جو بایدن دموکرات با بیش از 80،000 رأی برنده ایالت است ، قاضی حکم داد

نتایج انتخابات ایالات متحده: قاضی پنسیلوانیا درخواست ترامپ برای توقف صدور گواهینامه رای در ایالت را رد کرد

تصویر پرونده دونالد ترامپ. AP

پنسیلوانیا: مقامات پنسیلوانیا می توانند نتایج انتخابات را نشان دهند که در حال حاضر جو بایدن ، دموکرات ، با بیش از 80،000 رأی برنده این ایالت است ، قاضی فدرال رای داد و به مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور دونالد ترامپ ضربه دیگری در تلاش برای بطلان انتخابات زد.

قاضی منطقه میانی ایالات متحده ، متیو بران ، در ویلیاماسپورت ، پنسیلوانیا ، روز شنبه درخواست صدور دستور از جانب مبارزات انتخاباتی رئیس جمهور دونالد ترامپ را رد کرد و ضربه شدیدی را به امیدهای رئیس جمهور فعلی مبنی بر لغو نتایج رقابت های ریاست جمهوری وارد کرد.

ترامپ استدلال کرده بود که ضمانت قانون اساسی ایالات متحده در برابر حمایت برابر با قانون هنگامی نقض شده است که شهرستانهای پنسیلوانیا رویکردهای مختلفی را برای آگاهی دادن به رای دهندگان قبل از انتخابات در مورد مشکلات فنی برگه های ارسال شده توسط نامه های رایانه ای اتخاذ کردند.

وزیر امور خارجه پنسیلوانیا ، کتی بووکوار و هفت کشور با اکثریت بایدن که از این کمپین شکایت کردند ، استدلال کردند که ترامپ قبلاً ادعاهای مشابهی را مطرح کرده و از دست داده است.

آنها به بران گفتند كه راه حل مبارزات انتخاباتی ترامپ ، برای بیرون انداختن میلیون ها رأی به دلیل ادعاهای جدا شده ، بیش از حد افراطی بود ، به ویژه پس از جلب نظر بیشتر آنها.

وكلاي بوكوار روز پنجشنبه در كوتاهي نوشتند: “هيچ توجيهي درمورد حق محروميت اساسي آنها نيست.”

20 رأی انتخاباتی این ایالت به تنهایی برای واگذاری دوره دوم ترامپ کافی نبود. شهرستان ها باید نتایج خود را تا دوشنبه به Boockvar تأیید کنند ، پس از آن او گواهینامه خود را می دهد.

فرماندار دموکرات ، تام وولف ، به منتخبین نامزد پیروز اعلام خواهد کرد که باید در 14 دسامبر برای شرکت در انتخابات کاپیتول رای دهند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.