نتایج انتخابات بهار: NDA به رهبری نیتیش کومار 125 حوزه انتخابیه را به دست آورد. Mahagathbandhan 110 کرسی به دست می آورد

RJD به عنوان بزرگترین حزب با 75 کرسی به پایان رسید ، در حالی که کنگره فقط 19 کرسی را به دست آورد

نتایج انتخابات بهار: NDA به رهبری نیتیش کومار 125 حوزه انتخابیه را به دست آورد.  Mahagathbandhan 110 کرسی به دست می آورد

نیتیش کومار روز پنجشنبه در یک گردهمایی در پورنیا سخنرانی کرد. ANI

پاتنا: غلبه بر ضد مسئولیت پانزده سال ، یک متحد سابق متبحر ، و یک چالش روحیه ای از سوی یک مخالف احیاگر که مانند ققنوس ضرب المثل از خاکستر خود برخاست پس از شکست نظرسنجی لوک سبها در سال 2019 ، NDA به رهبری نیتیش کومار روز چهارشنبه دوباره به قدرت در بیهار بازگشت با اکثریت ظریف

ائتلاف حاکم 125 کرسی در مجمع 243 عضو این کشور را به دست آورد در مقابل 110 کرسی که توسط اتحاد بزرگ مخالف بدست آورد تا زمینه را برای چهارمین دوره متوالی کومار در سمت خود فراهم کند اما به دنبال یک حرکات ناتوان کننده در تعداد JD (U) قانونگذاران که از 71 در سال 2015 به 43 کاهش یافت.

کومار سپس در اتحاد بزرگ که شامل RJD و کنگره لالو پراساد بود ، شریک بود.

علیرغم شکست آن ، حزب RJD ، که در مبارزات انتخاباتی اش تجویوی یداو ، پسر کوچکتر و وارث حزب برتر حزب لالو پراساد ، به عنوان بزرگترین حزب با 75 کرسی ظاهر شد.

BJP که در حین شمارش آرا که برای بیش از 16 ساعت به طول انجامید ، میز را چندین ساعت هدایت کرد ، با 74 کرسی در جایگاه دوم ایستاد.

علی رغم افت تعداد ، کومار ، که از طرف حزب BJP ، از جمله نخست وزیر نارندرا مودی و رئیس حزب JP Nadda ، نامزد وزیر ملی NDA اعلام شد ، قرار است زمام امور دولت را به دست گیرد.

بیشتر آسیب های کومار را می توان خساراتی دانست که LJP چیراگ پسوان به JD (U) خود وارد کرد. پایین در زباله ها
با فقط یک MLA ، حزب فرصت های JD (U) را در حداقل 30 کرسی از بین برد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.