نتیجه انتخابات حسن پور 2020: Tej Pratap Yadav از RJD با مبارزه سخت Raj Kumar Ray از JDU روبرو می شود

نتیجه انتخابات حسن پور سال 2020 | راج کومار ری از JD (U) با شکست دادن نزدیکترین رقیب خود Vinod Choudhary از BLSP کرسی انتخابات 2015 را با اختلاف 29600 رأی به دست آورد.

نتیجه انتخابات حسن پور 2020: Tej Pratap Yadav از RJD با مبارزه سخت Raj Kumar Ray از JDU روبرو می شود

تصویر نمایندگی AP

نتیجه انتخابات حسن پور سال 2020 | Tej Pratap Yadav ، پسر ارشد رئیس RJD لالو پراساد ، که از حوزه انتخابیه ماهوا در وایشالی انصراف داد ، در این انتخابات از کرسی حسن پور در منطقه سماستی پور رقابت می کند.

گفته می شد که در اردوگاه RJD نگرانی هایی وجود داشت که پیشنهاد Tej Pratap برای حفظ ماهوآ توسط NDA از طریق همسر بیگانه اش Aishwarya Rai به عنوان برگ برنده خود مورد اعتراض قرار گیرد.

ته پراتاپ ، وزیر پیشین کابینه بیهار ، با رقابت سخت جاناتا دال (یونایتد) MLA راج کومار ری روبرو است ، که با شکست دادن نزدیکترین رقیب خود ، وینود چودهاری از BLSP ، در انتخابات 2015 با اختلاف 29600 رأی کرسی را به دست آورد.

هشت نامزد برای تصدی صندلی که در مرحله دوم در 3 نوامبر برای رای گیری انتخاب شد ، رقابت می کنند.

حزب Janadhikar (JAP) نماینده اسبق مادپورا و سیاستمدار تأثیرگذار Yadav ، راجش رانجان ملقب به پاپو یاداو ، نامزد خود Arjun Yadav را از کرسی انتخاب کرد. چراغ پسوان به رهبری Manish Kumar Sahni از LJP نیز درگیر است.

در اینجا برخی از جزئیات مربوط به حوزه انتخابیه وجود دارد:

تعداد کل رای دهندگان: 2،84،560

تعداد رای دهندگان مرد: 1،50،278

تعداد رای دهندگان زن: 1،34،112

تعداد رای دهندگان تراجنسیتی: 2

درصد مشارکت رای دهندگان در سال 2015: 56.07 درصد

حوزه انتخابیه ، که در حوزه انتخابیه خاگاری لوک سبها قرار دارد ، تحت سلطه یداوها در نظر گرفته می شود ، اما مسلمانان ، کوشوهاس و نیشاد (ماهیگیران) نیز حضور چشمگیری دارند ، طبق گزارش تایمز هند.

با ورودی از PTI

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.