نخست‌وزیر مودی در بیدار می‌گوید کنگره «پر از منفی‌بافی» است که «نفرت» را برای کشاورزان در خود دارد.

نظرسنجی کارناتاکا 2023: نخست وزیر مودی در بیدار می گوید: کنگره

نخست وزیر نارندرا مودی. ANI

نخست وزیر نارندرا مودی گفت که کنگره توانایی درک فقر را ندارد و “پر از منفی گرایی” است. اظهارات وی در حالی بیان شد که او در یک گردهمایی در بیدار کارناتاکا پیش از رای گیری سخنرانی کرد.

نخست وزیر همچنین حزب بزرگ قدیمی را متهم به “نفرت” از کشاورزان کرد و گفت که آنها مانعی در اجرای طرح مرکزی برای کشاورزان ایجاد کردند.

او گفت: «کنگره هرگز مبارزه و درد فقرا را درک نخواهد کرد. کنگره سرعت خانه ها را در اینجا کاهش داد. فقر ندیده اند. کنگره حزبی است که به نام توسعه سیاست می کند و پر از منفی بافی است. کنگره فقط وعده های جعلی به کشاورزان و مردم کارناتاکا داده بود.

انتخابات کارناتاکا 2023: برادر نماینده شیواکومار نامزدی را از کاناکاپورا، همان بخش خواهر و برادر، ثبت کرد.

انتخابات کارناتاکا 2023: کنگره CMO را به فراخواندن افسران بازگشته برای یافتن نقص در نامزدها متهم کرد

زمانی که ما این طرح (کیسان سامان نیدی) را شروع کردیم، یک دولت کنگره-JDS در اینجا وجود داشت. اما در ارسال لیست کشاورزان ذینفع موانعی ایجاد کردند. آیا می توانید تصور کنید که کنگره-JDS چقدر از کشاورزان نفرت دارد؟ دولت ایالتی مجبور نبود پولی خرج کند. ما از دهلی پول می فرستادیم. مشکلی که آنها داشتند این بود که پول مستقیماً به حساب بانکی کشاورزان می رفت.»

مودی با استناد به نمونه‌هایی از ایالت‌های تحت کنترل کنگره مانند راجستان و چاتیسگر گفت که این حزب نتوانسته وام‌های کشاورزان را لغو کند و بنابراین به وعده‌های خود عمل نکرده است.

مرکز 6000 روپیه داد و دولت BJP در ایالت 4000 روپیه اضافی اضافه کرد که نزدیک به 7 هزار کشاورز سود برد. دولت کنگره قبل از هر انتخاباتی کشاورزان را با وعده های دروغین خود مبنی بر چشم پوشی از وام فریب می داد. آنها در چاتیسگر و راجستان قول دادند، اما کشاورزان آنجا چیزی در حساب خود دریافت نکرده اند. آنها هرگز از بخشودگی وام بهره مند نشدند. این چهره واقعی کنگره است.»

او همچنین گفت که نظرسنجی های آتی در ایالت جنوبی موقعیت کارناتاکا را در سفر توسعه هند تعیین خواهد کرد.

این انتخابات برای تبدیل شدن کارناتاکا به ایالت شماره یک کشور است. این انتخابات برای تعیین نقش کارناتاکا در ساختن یک هند توسعه یافته است. هند زمانی توسعه خواهد یافت که هر گوشه از کارناتاکا توسعه یابد.

با ورودی های آژانس ها