نخست وزیر در راهپیمایی بالاری گفت: نقشه راه برای ایجاد ایالت شماره 1 داشته باشید، کنگ از تروریست ها برای کسب رای محافظت کرد.

نخست‌وزیر مودی در بالاری می‌گوید: انتخابات کارناتاکا 2023: نقشه راه برای تبدیل شدن به ایالت شماره 1 داشته باشید، کنگ از تروریست‌ها برای کسب رأی محافظت کرد.

نخست وزیر نارندرا مودی روز جمعه در تجمعی در بالاری سخنرانی می کند. ANI

دهلی نو: نخست وزیر نارندرا مودی روز جمعه گفت که BJP نقشه راه برای تبدیل شدن به کارناتاکا به شماره 1 را دارد و به دلیل ارائه روایت های جعلی در مانیفست خود و محافظت از تروریست ها برای بانک رای به کنگره ضربه می زند.

او خطاب به یک گردهمایی در بالاری کارناتاکا که محصور در نظرسنجی است، گفت: «نقشه راه برای تبدیل شدن کارناتاکا به شماره 1 را داریم. اما مانیفست کنگره فقط روایت‌های جعلی و ممنوعیت‌هایی در آن دارد. آنها در شرایطی هستند که می لرزند. آنها از استناد من باجرنگ بالی متنفرند.»

انتخابات کارناتاکا 2023: برادر نماینده شیواکومار نامزدی را از کاناکاپورا، همان بخش خواهر و برادر، ثبت کرد.

انتخابات کارناتاکا 2023: کنگره CMO را به فراخواندن افسران بازگشته برای یافتن نقص در نامزدها متهم کرد

در روز چهارشنبه، نخست‌وزیر مودی در طول هر سه جلسه عمومی که در این ایالت سخنرانی کرد، شعار “جای باجرانگ بالی” را سر داد، چیزی که به‌عنوان مخالفت با کنگره تلقی می‌شود، کنگره که وعده داده است در مانیفست انتخاباتی‌اش، گروه راست‌گرای باجرانگ دال را ممنوع کند.

مودی همراه با ‘بهارات ماتا کی جی’ در ابتدا و همچنین در پایان سخنرانی خود نکته ای را برای مطرح کردن “جای باجرانگ بالی” در مولکی در منطقه داکشینا کانادا، آنکولا در اوتارا کانادا متمایز و بایل هونگال در منطقه بلاگاوی بیان کرد.

نخست وزیر مودی گفت که کنگره به خاطر بانک رای خود تسلیم تروریسم شده است.

آیا چنین مهمانی می تواند کارناتاکا را نجات دهد؟ وی افزود: در فضای رعب و وحشت، صنعت، صنعت فناوری اطلاعات، کشاورزی، کشاورزی و فرهنگ شکوهمند اینجا از بین می رود.

صحبت کردن در مورد داستان کرالا او گفت که این فیلم بر اساس یک توطئه تروریستی است و حقیقت زشت تروریسم را نشان می دهد و طرح های تروریست ها را افشا می کند.

با این حال، کنگره با این فیلم مخالف است و با گرایشات تروریستی ایستاده است. نخست وزیر افزود، کنگره از تروریسم برای بانک رأی محافظت کرده است.

او با متهم کردن کنگره به گمراه کردن رأی دهندگان، گفت که از زمان استقلال، حزب بزرگ قدیمی برای فاسد کردن سیستم های کشور و همچنین سیاست آن تلاش کرده است.

در چند سال اخیر، کنگره بیماری دیگری را نیز در سیاست هند ایجاد کرده است. برای پیروزی در انتخابات، کنگره بر اساس اکوسیستم خود، بر اساس پول، روایت های نادرستی ایجاد می کند. نخست وزیر گفت که کنگره سعی می کند با این کار مردم را گمراه کند.

او گفت که کنگره برای پیروزی در انتخابات، روایت ها و نظرسنجی های جعلی می سازد.

آنها سعی می کنند رای دهندگان را در ایالت گمراه کنند. مانیفست کنگره همه چیز در مورد مماشات است، همه چیز در مورد ممنوعیت است. مردم کارناتاکا در حال تماشای سیاست مماشات آنها (کنگره) هستند.”

نخست‌وزیر، دستگاه‌های امنیتی قوی و قانون و نظم را به‌عنوان مهم‌ترین الزامات برای تبدیل شدن کارناتاکا به ایالت شماره یک کشور برشمرد و در عین حال بر لزوم عاری بودن آن از تروریسم تأکید کرد.

“BJP همیشه در برابر تروریسم سرسخت بوده است. اما زمانی که اقدامی علیه تروریسم انجام شود، کنگره دچار معده درد می شود.

استناد کردن راجیو گاندی، نخست‌وزیر سابق، او گفت که کنگره حزبی است که با 85 درصد کمیسیون کار می‌کند.

«دولت دو موتوره تحت رهبری یدیوراپا جی و بومای جی فقط سه سال و نیم فرصت خدمت داشت. وقتی دولت کنگره اینجا بود، به جای توسعه کارناتاکا به فساد اولویت داد. دلیل این کار چه بود؟ خود راجیو گاندی، نخست‌وزیر سابق کنگره، گفت که دولت او 100 پول از دهلی فرستاد، اما تنها 15 پول به فقرا رسید. به نوعی خود او پذیرفت که کنگره حزبی است که 85 درصد کمیسیون دارد.

او با تغییر تمرکز خود به سودان، گفت که دولتش در تلاش‌های خود برای بازگرداندن مردم خود فعال است

وضعیت جنگ داخلی در سودان به گونه‌ای است که حتی کشورهای بزرگ از تخلیه شهروندان خود از آنجا خودداری کردند، اما دولت هند در تلاش بود. ما عملیات کاوری را انجام دادیم و مردم خود را از جاهایی که دسترسی به آن با هواپیما سخت بود و کنگره در چنین شرایط سختی از کشور حمایت نکرد، بازگرداندیم.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام