نخست وزیر مودی از گارد افتخار در خانه دریاسالار در سیدنی پذیرایی می کند

نارندرا مودی، نخست وزیر، روز چهارشنبه در خانه دریاسالاری در سیدنی، استرالیا، مراسم تشریفات گارد افتخار اعطا شد. پیش از دیدار دوجانبه خود با همتای استرالیایی آنتونی آلبانیز در روز چهارشنبه.

«نوشتن فصل‌های جدید در مشارکت دوجانبه. نخست وزیر مودی در یک استقبال تشریفاتی در خانه تاریخی دریاسالار در سیدنی توسط نخست وزیر آنتونی آلبانیز مورد استقبال قرار گرفت. آریندام باغچی، سخنگوی وزارت امور خارجه در توییتی گفت: دو رهبر برای پیشبرد روابط هند و استرالیا گفتگو خواهند کرد.

مقالات مرتبط

PM

نخست وزیر مودی در آخرین مرحله از سفر سه کشور به استرالیا می رود تا در مورد روابط دوجانبه با آلبانی گفتگو کند.

PM

نخست‌وزیر مودی با نخست‌وزیر استرالیا، آلبانیز، نگرانی‌های خود را درباره حملات به معابد مطرح کرد

نخست وزیر مودی همچنین کتاب بازدیدکنندگان را در خانه دریاسالاری در سیدنی امضا کرد.

پیشتر در روز سه‌شنبه، نخست‌وزیر مودی در سخنرانی کلیدی خود برای مهاجران هندی در یک رویداد اجتماعی در جریان سفر خود به سیدنی، «اعتماد متقابل و احترام متقابل» را پایه و اساس روابط تاریخی نزدیک بین هند و استرالیا است.

نخست وزیر با اشاره به اینکه روابط دوجانبه بین هند و استرالیا قبلاً توسط 3Cs- Commonwealth، Cricket و Curry- و سپس توسط «دموکراسی، دیاسپورا و دوستی» و بعداً «انرژی، اقتصاد و آموزش» به عنوان یک مؤلفه کلیدی مشخص شد. نارندرا مودی گفت که او معتقد است این رابطه “فراتر از این” است و “این اعتماد متقابل و احترام متقابل است”.

این اولین بار در تقریبا یک دهه است که نخست وزیر مودی از استرالیا دیدن می کند. او آخرین بار در سال 2014 به استرالیا سفر کرد.

در جریان این رویداد اجتماعی، نخست وزیر مودی از جامعه هند به دلیل مشارکت در داستان رشد استرالیا و همچنین تعمیق روابط هند و استرالیا تشکر کرد.

او در سخنرانی مهیج خود که با تشویق و تشویق 20000 نفری جمعیت 20000 نفری در آرنا بانک قدوس سیدنی مواجه شد، سه Cs، Ds، Es و حتی Ms روابط هند و استرالیا را نام برد.

روابط هند و استرالیا مبتنی بر اعتماد متقابل و احترام متقابل است. زمانی گفته شد که روابط هند و اوز توسط 3Cها – مشترک المنافع، کریکت و کاری تعریف شده است، سپس سه بعدی – دموکراسی، دیاسپورا و دوستی و حتی توسط 3Es – انرژی، اقتصاد و آموزش – تعریف شده است، اما قوی ترین پیوند بین روابط ما این است. نخست وزیر مودی گفت: احترام و اعتماد متقابل.

رویای ما این است که شاهد تبدیل شدن هند به کشوری توسعه یافته باشیم. صندوق بین المللی پول و بانک جهانی هند را نقطه روشنی در اقتصاد جهانی می دانند.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام