نخست وزیر مودی با نخست وزیر ویتنام ملاقات کرد و در مورد روابط دوجانبه و همکاری های دفاعی گفتگو کرد

نشست سران گروه 7: نخست وزیر مودی با نخست وزیر ویتنام دیدار کرد و در مورد روابط دوجانبه و همکاری دفاعی گفتگو کرد

نخست وزیر مودی به دعوت نخست وزیر ژاپن فومیو کیشیدا در اجلاس سران G7 تحت ریاست جمهوری ژاپن شرکت می کند.

نخست وزیر نارندرا مودی در جریان گفت وگو با همتای ویتنام خود فام مین چین در حاشیه اجلاس سران گروه ۷ در هیروشیما، ژاپن، جنبه های مختلف روابط دوجانبه از جمله در دفاع را مورد بحث قرار داد.

نخست وزیران نارندرامودی و فام مین چین در هیروشیما گفتگو کردند. دفتر نخست وزیری در توییتر نوشت: آنها در مورد جنبه های مختلف دوستی هند و ویتنام، به ویژه در زمینه هایی مانند انرژی، فناوری، بازرگانی و دفاع صحبت کردند.

نخست وزیر مودی روز شنبه همچنین با همتای ژاپنی خود فومیو کیشیدا در هیروشیما ملاقات کرد و در مورد راه های تقویت “دوستی هند و ژاپن در بخش های مختلف از جمله تجارت، اقتصاد و فرهنگ” گفتگو کرد.

مقالات مرتبط

G7

نشست سران G7: نخست وزیر مودی در مورد روابط دوجانبه با همتای ژاپنی خود گفتگو کرد

G7

تماشا کنید: نخست وزیر ژاپن فومیو کیشیدا از نخست وزیر مودی در نشست G7 استقبال کرد

نخست‌وزیر مودی به دعوت فومیو کیشیدا، نخست‌وزیر ژاپن، در اجلاس سران G7 تحت ریاست جمهوری ژاپن شرکت می‌کند.

«PM @narendramodimet PM @kishida230 در هیروشیما. دفتر نخست وزیری (PMO) در توییتی اعلام کرد که هر دو رهبر در مورد راه های تقویت دوستی هند و ژاپن در بخش های مختلف از جمله تجارت، اقتصاد و فرهنگ بحث کردند.

من می خواهم از شما برای دعوت از هند به اجلاس سران G7 تشکر کنم. سفر شما (PM Kishida) به هند یک سفر به یاد ماندنی بود. این یک لحظه لذت بخش برای من است زیرا درخت بودی که به شما هدیه دادم توسط شما در هیروشیما کاشته شده است، من معتقدم روابط هند و ژاپن با رشد این درخت رشد خواهد کرد. ریاست G7

نخست وزیر نارندرا مودی روز شنبه از مجسمه مهاتما گاندی در هیروشیما رونمایی کرد. رهبران گروه 7 در حال حاضر برای شرکت در اجلاس سران گروه 7 در ژاپن به سر می برند.
شایان ذکر است که ژاپن در سال 2023 ریاست G7 را بر عهده گرفت.

اجلاس G7 یک مجمع بین‌المللی است که سالانه برای رهبران کشورهای عضو G7 فرانسه، ایالات متحده، بریتانیا، آلمان، ژاپن، ایتالیا، و کانادا (به ترتیب ریاست دوره‌ای) و اتحادیه اروپا (EU) برگزار می‌شود. ).

نخست وزیر مودی برای شرکت در اجلاس سران G7 روز جمعه وارد هیروشیما، ژاپن شد و با اعضای دیاسپورای هندی گفتگو کرد.

اعضای مهاجر هندی در ژاپن در هتلی در هیروشیما گرد هم آمدند. آنها “بهارات ماتا کی جی” و “وانده ماتارام” را تشویق کردند. آنها همچنین شعارهایی در ستایش نخست وزیر مودی سر دادند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام