نخست وزیر مودی در حمله مستقیم به حزب می گوید که کنگره دشمن صلح و توسعه است

نخست وزیر مودی در راهپیمایی داکشینا کانادا گفت: انتخابات کارناتاکا 2023: سیاست کنگره بر اساس سیاست «تفرقه بینداز و حکومت کن»

نخست وزیر نارندرا مودی. فایل PTI

مولکی (کارناتاکا): نخست وزیر نارندرا مودی روز چهارشنبه به طور مستقیم به کنگره حمله کرد و مدعی شد که کل برنامه حزب مبتنی بر دکترین “تفرقه بینداز و حکومت کن” است و آن را به انتشار اطلاعات نادرست در مورد هند متهم کرد در حالی که دموکراسی و توسعه آن در سراسر جهان مورد ستایش و احترام قرار می گیرد. جهان

نخست وزیر از کنگره به عنوان “دشمن صلح و توسعه” یاد کرد و آن را به توهین و توهین به نیروهای دفاعی هند متهم کرد.

کنگره دشمن صلح و توسعه است. وقتی کنگره آنجا باشد، سرمایه گذاران فرار خواهند کرد. مودی در یک نشست عمومی در منطقه داکشینا کانادا در ساحلی کارناتاکا، که پایگاه BJP است، گفت: کنگره از “آکاها” (رئیس) ترور محافظت می کند، آنها مماشات را تشویق می کنند.

انتخابات کارناتاکا 2023: برادر نماینده شیواکومار نامزدی را از کاناکاپورا، همان بخش خواهر و برادر، ثبت کرد.

انتخابات کارناتاکا 2023: کنگره CMO را به فراخواندن افسران بازگشته برای یافتن نقص در نامزدها متهم کرد

او گفت که تنها هویت کنگره «سیاست مماشات» است.

آیا شما (مردم) اجازه خواهید داد که چنین کنگره ای به قدرت برسد، آیا اجازه خواهید داد کارناتاکا ویران شود؟ او درخواست کرد.

در سرتاسر کشور، هر ایالتی که خواهان صلح و توسعه باشد، اولین کاری که مردم آنجا انجام می دهند این است که کنگره را از آنجا بیرون کنند. اگر صلح در جامعه باشد و کشور در حال پیشرفت باشد، کنگره نمی تواند آرام بنشیند و یا نمی تواند آن را هضم کند. کل سیاست کنگره بر اساس سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن است.»

این اولین گردهمایی نظرسنجی امروز نخست وزیر در آستانه انتخابات پارلمانی پرمخاطب در کارناتاکا بود که مودی قرار است در دو جلسه دیگر در روز بعد سخنرانی کند.

مودی با ادعای اینکه کنگره تلاش می کند کسانی را که به دلیل توطئه برای گسترش ترور دستگیر شده اند نجات دهد، مدعی شد که نه تنها پرونده های چنین عناصر ضد اجتماعی را پس می گیرد، بلکه آنها را آزاد می کند.

نخست وزیر همچنین ادعا کرد که کنگره “دنده معکوس” نیز از نیروهای ضد ملی کمک انتخاباتی می گیرد.

مودی با اشاره به اینکه کل کشور به نیروهای دفاعی ما احترام می گذارد و به آنها احترام می گذارد، گفت که کنگره به نیروهای نظامی و سربازان توهین و توهین می کند.

او گفت که کل جهان از دموکراسی و توسعه هند قدردانی می کند و به آن احترام می گذارد، اما کنگره در سراسر جهان به بدنامی این کشور می پردازد.

«آمریکا، استرالیا، ژاپن، بریتانیا، در هر گوشه دنیا از هند قدردانی می شود یا نه؟ چرا؟… این به خاطر مودی نیست، به خاطر رای شما (مردم) است. این قدرت آرای شماست که دولت قوی و باثباتی را در دهلی تشکیل داد.»

نخست وزیر هند با تاکید بر اینکه BJP می خواهد کارناتاکا را در رتبه اول قرار دهد، گفت: “ما می خواهیم کارناتاکا در توسعه صنعتی و کشاورزی، شیلات و بندر شماره یک شود. ما روی آن کار می کنیم.» او کنگره را متهم کرد که به دنبال تبدیل کارناتاکا به «خودپرداز شماره یک» برای «شاهی پریوار» (خانواده سلطنتی) آن در دهلی است.

نالین کومار کاتیل، رئیس بی‌جی‌پی کارناتاکا و شوبا کاراندلاجه، وزیر اتحادیه، در میان دیگر رهبران بی‌جی‌پی در این تجمع حضور داشتند.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام