نخست وزیر مودی در گردهمایی انتخاباتی در کارناتاکا

نخست وزیر مودی در یک گردهمایی انتخاباتی در کارناتاکا: «داستان کرالا» بر اساس توطئه تروریستی است.

نخست وزیر نارندرا مودی در یک گردهمایی انتخاباتی در کارناتاکا. توییتر/@BJP4Karnataka.

نخست وزیر نارندرا مودی روز جمعه در جریان یک کمپین انتخاباتی در کارناتاکا گفت: «فیلم «داستان کرالا» بر اساس یک توطئه تروریستی است.

این فیلم با بازی آدا شارما، یوگیتا بیهانی، سیدی ایدنانی و سونیا بالانی در نقش‌های اصلی امروز اکران شد.

نخست وزیر در بالاری گفت: «فیلم «داستان کرالا» حقیقت زشت تروریسم را نشان می دهد و طراحی تروریست ها را افشا می کند.

انتخابات کارناتاکا 2023: نخست وزیر مودی امروز مگا راهنما، 3 جلسه عمومی پشت سر هم برگزار می کند

تماشا کنید: نخست وزیر مودی پس از اینکه پسر وزیر سابق شرکت در انتخابات کارناتاکا 2023 را رد کرد، با Eshwarappa تماس می گیرد.

نخست وزیر در حمله به کنگره گفت که این حزب با فیلمی که درباره تروریسم ساخته شده است مخالف بوده و در برابر گرایش های تروریستی ایستاده است.

نخست وزیر مودی گفت: «کنگره از تروریسم برای بانک رأی محافظت کرده است».

“من از اینکه می بینم کنگره به خاطر بانک رای خود تسلیم تروریسم شده است متعجب هستم. آیا چنین حزبی می تواند کارناتاکا را نجات دهد؟ در فضای وحشت، صنعت، صنعت فناوری اطلاعات، کشاورزی، کشاورزی و فرهنگ باشکوه اینجا نابود خواهد شد. ” نخست وزیر گفت.

«داستان کرالا» به کارگردانی سودیپتو سن و تهیه کنندگی ویپول امروتلال شاه، جنجال سیاسی گسترده ای را به راه انداخته است.

تریلر این فیلم مورد انتقاد قرار گرفت و ادعا شد که 32000 دختر اهل کرالا مفقود شده و سپس به گروه تروریستی داعش پیوستند.

اوایل روز، دادگاه عالی کرالا از صدور حکم توقف در مورد اکران «داستان کرالا» خودداری کرد، زیرا مشاهده کرد که این فیلم فقط می‌گوید «الهام‌گرفته از رویدادهای واقعی» است و هیئت مرکزی صدور گواهینامه فیلم (CBFC) این فیلم را تأیید کرده است. فیلم برای تماشای عموم

تهیه کننده فیلم به دادگاه گفت که تیزری که ادعا می کرد بیش از 32000 زن از ایالت به عضویت داعش درآمده اند از حساب های رسانه های اجتماعی آنها حذف خواهد شد.

“داستان کرالا” و جنجال

«داستان کرالا» حول محور تغییر مذهب اجباری است و طبق گزارش ها ادعا می کند که تقریباً 32000 زن در کرالا به اسلام گرویده اند. در ادامه این فیلم آمده است که بسیاری از زنان زمانی که گروه تروریستی در اوج قدرت خود بود به داعش منتقل شدند.

پس از انتشار تریلر فیلم، دادخواستی به دیوان عالی کشور مبنی بر توقف اکران آن به دلیل «بدترین نوع سخنان مشوق نفرت» و «تبلیغات سمعی و بصری» ارائه شد. با این حال، دادگاه عالی روز سه شنبه از پذیرفتن این درخواست خودداری کرد و گفت که “داستان کرالا” گواهینامه دریافت کرده و توسط هیئت مدیره تایید شده است.

پس از انتقادها، تیزر فیلم در یوتیوب، که قبلاً ادعا می‌کرد داستان‌های دلخراش 32000 زن در کرالا را روایت می‌کند، آن را به سه دختر کاهش داد.

در حالی که پیناری ویجایان، وزیر ارشد کرالا، آن را به شدت انتقاد کرد و گفت که این یک فیلم تبلیغاتی است، ساشی ثارور «داستان کرالا» را به دلیل اغراق فاحش نامیده است.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام