نخست وزیر مودی پس از اینکه پسر وزیر سابق شرکت در انتخابات کارناتاکا 2023 را رد کرد، با Eshwarappa تماس می گیرد.

تماشا کنید: نخست وزیر مودی پس از اینکه پسر وزیر سابق شرکت در انتخابات کارناتاکا 2023 را رد کرد، با Eshwarappa تماس می گیرد.

نخست وزیر مودی با وزیر سابق و رهبر BJP KS Eshwarappa تماس می گیرد. ANI/PTI.

شیواموگا: رهبر ارشد BJP و وزیر سابق KS Eshwarappa که پسرش KE Kantesh از دریافت بلیط حزب برای شرکت در انتخابات مجلس کارناتاکا 2023 که در 10 مه برنامه ریزی شده بود محروم شد، روز جمعه یک “تماس غافلگیر کننده” از خود نخست وزیر نارندرا مودی دریافت کرد.

در طول این تماس، نخست وزیر مودی از اشواراپا به خاطر تعهدش به BJP تمجید کرد.

Eshwarappa اخیراً بازنشستگی خود را از سیاست انتخاباتی اعلام کرده است. او همچنین به فرماندهی عالی حزب اعلام کرده بود که او را در نظرسنجی های کارناتاکا 2023 از شیواموگا در نظر نگیرد، اما در عوض به دنبال بلیط برای پسرش بود.

نخست وزیر مودی KS Eshwarappa را فرا می خواند

در ویدئویی که رهبر BJP به اشتراک گذاشته است، نخست وزیر مودی شنیده می شود که می گوید: “شما تعهد خود را به حزب نشان دادید. من از شما خیلی خوشحالم. بنابراین، تصمیم گرفتم با شما صحبت کنم.»

نخست وزیر همچنین گفت که هر زمان که از کارناتاکا بازدید کند با اشواراپا ملاقات خواهد کرد. رهبر سیاسی در پاسخ به نخست وزیر گفت که BJP در نظرسنجی های آتی در این ایالت پیروز خواهد شد.

اشوارپا گفت: «احساس بسیار خوبی است که شما با یک کارگر معمولی مثل من تماس گرفتید.

تماس تلفنی نخست وزیر مودی به من انگیزه داد

اشواراپا در گفتگو با رسانه ها گفت: “حتی در خوابم هیچ سرنخی نداشتم که نخست وزیر با من تماس خواهد گرفت. تماس تلفنی او به من انگیزه داد. ما در انتخابات شهر شیواموگا پیروز خواهیم شد. همچنین تمام تلاش خود را برای تشکیل BJP انجام خواهیم داد. دولت در کارناتاکا.”

او همچنین گفت که وقتی رئیس ملی BJP JP Nadda و دبیر کل BJP (سازمان) BL Santhosh با او تماس گرفتند و درخواست کردند که از سیاست انتخاباتی کناره گیری کند، او فکر دیگری نکرد و به سرعت تصمیم خود را علنی کرد.

اشواراپا در آوریل سال گذشته پس از مرگ یک پیمانکار سانتوش پاتیل که این سیاستمدار را متهم به جمع آوری 40 درصد کمیسیون در کارهای عمومی در بلاگاوی کرد، از سمت خود کناره گیری کرد. یک کاوشگر بعداً به او یک غذای تمیز داد.

گمانه زنی ها در مورد درگیری بین اشواراپا و BJP لحظاتی پس از محرومیت پسر رهبر حزب برای شرکت در انتخابات آتی در کارناتاکا مطرح شد.

روز پنجشنبه، اشواراپا گفت: “من از BJP عصبانی نیستم… کسانی که BJP را ترک کرده اند باید بازگردانده شوند. ما باید آنها را به BJP برگردانیم که از حزب ما عصبانی هستند و به کنگره پیوستند. BJP پیروز خواهد شد و با اکثریت مطلق دولت تشکیل خواهد داد.”

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام