نشست کارگروه گردشگری G20 در سرینگر برای مبارزه با روایت کشمیر پاکستان

نشست کارگروه گردشگری G20 در سرینگر برای مبارزه با روایت کشمیر پاکستان

نشست G20 فرصتی برای نشان دادن به بقیه جهان فراهم می کند که زندگی در قلمرو اتحادیه به حالت عادی بازگشته است.

سرینگر: گردهمایی کارگروه گردشگری G20 در سرینگر مناسبت مهمی است که پتانسیل منطقه را به عنوان یک مقصد گردشگری برجسته می کند و با روایت نامطلوب پاکستان مقابله می کند.

طبق گزارش Asian Lite International، اجلاس سران G20 فرصتی را برای نشان دادن به بقیه جهان فراهم می کند که زندگی در قلمرو اتحادیه به حالت عادی بازگشته است.

چین و پاکستان مخالف اجلاس سران گروه 20 در سرینگر هستند، اما هند تصمیم به ادامه آن گرفته است. این ادعاهای نادرست پاکستان مبنی بر اینکه دره کشمیر جنایات حقوق بشری را تجربه کرده است را رد خواهد کرد.

پاکستان شرکای خود در گروه 20 را تحت فشار قرار داده بود تا از برگزاری کنفرانس در سرینگر از جمله عربستان سعودی، ترکیه و چین جلوگیری کنند.

با این حال، انتخاب هند برای میزبانی این گردهمایی در سرینگار، اعلام قصد، تایید مجدد حاکمیت این کشور بر منطقه و تعهدش به تقویت صلح و رفاه برای مردمش است.

نشست G20 گامی در جهت درست برای کشمیر است و هند باید از این فرصت برای کمک به توسعه منطقه و مردم آن استفاده کند.

نشست قریب الوقوع کارگروه گردشگری G20 در سرینگار برای نمایش پتانسیل جامو و کشمیر به عنوان یک مقصد گردشگری، نه تنها برای هند، بلکه برای کل کشور نیز مهم است.

پیش بینی می شود اجلاس سران G20 گردشگری را افزایش دهد، دستاوردهای اقتصادی ایجاد کند، برای ساکنان شغل ایجاد کند و این منطقه را به عنوان یک مکان سرمایه گذاری قابل اعتماد معرفی کند.

این نشست فرصتی برای هند است تا میراث فرهنگی غنی منطقه، زیبایی های طبیعی خیره کننده و مهمان نوازی گرم خود را به نمایش بگذارد.

دولت جامو و کشمیر یک کارگروه پزشکی تخصصی را تشکیل داده است که شامل آمبولانس‌های سیار با پشتیبانی پیشرفته زندگی در این رویداد و مکان‌های گشت و گذار می‌شود و ایمنی شرکت‌کنندگان را تضمین می‌کند.

دولت جامو و کشمیر در سال‌های اخیر به شدت در حال ترویج گردشگری فیلم بوده است و در آستانه این رویداد، رویداد مهمی برای انجام همین کار انجام خواهد شد.

این اولین رویداد بین المللی مهم منطقه از اوت 2019 خواهد بود، زمانی که دولت سابق به دو منطقه اتحادیه تقسیم شد و وضعیت حقوقی منحصر به فرد آن حذف شد.

زمان آن فرا رسیده است که به جامعه بین المللی اطمینان دهیم که جامو و کشمیر به سمت بهتر شدن تغییر کرده است و در نتیجه تلاش های تهاجمی دولت برای ریشه کن کردن تروریسم و ​​ایجاد رفاه برای ساکنان این ایالت، دوره جدیدی از صلح و آرامش در کشمیر آغاز شده است.

(با ورودی های نمایندگی)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام