نظرسنجی مدنی حیدرآباد “تاریخی” است ، می گوید JP Nadda در حالی که BJP دستاوردهای عمده ای دارد. آمیت شاه به کارگران حزب تبریک می گوید

BJP ، که 48 کرسی در نظرسنجی های GHMC به دست آورد ، معتقد است که اکنون به عنوان رقیب اصلی TRS ظاهر شده است ، جایگزین کنگره ، که تنها دو بخش را به دست آورد

JP Nadda در حالی که BJP دستاوردهای عمده ای به دست می آورد ، می گوید نتایج نظرسنجی مدنی حیدرآباد

باندی سانجی کومار ، نماینده BJP ، با کارگران حزب جشن می گیرد. حسن نیت ارائه می دهد تصویر: توییتر @ bandisanjay_bjp

دهلی نو: با ستایش از عملکرد “حیرت انگیز” خود در نظرسنجی های شرکت بزرگ شهرداری حیدرآباد (GHMC) ، که در آن دستاوردهای بزرگی کسب کرده است ، به عنوان “یک پیروزی اخلاقی” ، BJP روز جمعه گفت که به عنوان “تنها گزینه” برای TRS حاکم در تلانگانا

رهبران BJP از نمایش حزب استقبال کردند زیرا این حزب 48 کرسی (در ساعت 11 شب) به دست آورد ، در مقابل تنها چهار کرسی که قبلاً در این شرکت داشت ، و وزیر کشور اتحادیه آمیت شاه از مردم برای ایمان به “سیاست توسعه” نخست وزیر نارندرا مودی تشکر کرد.

رئیس BJP JP Nadda نتایج را برای حزب زعفران “تاریخی” توصیف کرد و ادعا کرد که نشان می دهد مردم کشور از “فقط و فقط برنامه توسعه” حمایت می کنند.

وی گفت ، این نتیجه نشان دهنده حمایت صریح مردم از الگوی توسعه و اداره نخست وزیر نارندرا مودی است.

این انتخابات در 150 بخش برگزار شد و نتایج مربوط به 149 بخش تا اواخر عصر جمعه اعلام شد. شمارش حاکم TRS با کسب 55 کرسی و AIMIM 44 به زیر آرای اکثریت رسید. BJP معتقد است که اکنون به عنوان رقیب اصلی TRS ظاهر شده است و جایگزین کنگره شد که تنها دو بخش را به دست آورد.

شاه ، که برای شرکت در این نظرسنجی ها شرکت کرده بود ، در توئیتر خود نوشت ، “سپاسگزارى از مردم تلانگانا به دلیل مخالفت با نخست وزیر @ NarendraModi ، سیاست توسعه BJP را رهبری کرد. به ShriJPNadda ji و Shribandisanjay_bjp تبریک می گویم برای عملکرد حیرت انگیز BJP در GHMC. من تشکر می کنم کار سخت ما کاریاکارتاs از @ BJP4Telangana. “

“نتایج GHMC نشان دهنده عدم پذیرش سیاست های پویا ، فاسد و مماشات است. من به رئیس جمهور ایالتbandisajay و سخت کوش @ BJP4Telangana Karyakartas به خاطر تلاش های روحانی که منجر به موفقیت های بزرگ شد را تبریک می گویم. از مردم حیدرآباد به خاطر ایمان و حمایت شان سپاسگزارم.” توییت.

TRS به رهبری K Chandrasekhar Rao چهار سال پیش انتخابات را جاروب کرده بود و از مجموع 150 بخش 99 برنده شد.

بوداپندر یداو ، دبیر کل BJP ، گفت که عملکرد BJP این روند را تأیید کرده است که در حال جایگزینی کنگره به عنوان اصلی ترین رقیب برای TRS است.

یداو مسئول BJP در نظرسنجی ها بود.

حزب زعفران در نظرسنجی های لوک سبها در سال 2019 موفق به کسب چهار کرسی در این ایالت شده بود و سپس یک شکست غافلگیرکننده از حزب حاکم را در بخش عمومی مجمع در دوباکا متحمل شد.

“یاداوود گفت PTI.

در حالی که TRS در هر 150 بخش در انتخابات نامزد کرده بود ، BJP در 149 نامزد معرفی کرد. کنگره ، AIMIM و TDP به ترتیب در 146 ، 51 و 106 بخش کاندیدا شدند.

یداو در پاسخ به این سedال که چگونه نتایج انتخابات محلی را در زمینه نظرسنجی های مجمع Telangana در سال 2022 می بیند ، گفت: “BJP به عنوان تنها گزینه اصلی و اصلی برای رقیب TRS حاکم در این ایالت ظاهر شده است.”

وی گفت که عملکرد حزب همچنین نشان می دهد که مردم در برابر سیاست سلسله و اقدامات فاسد TRS حکم خود را داده اند. یداو افزود ، مسئولیت های داده شده به BJP توسط حزب با بهترین توانایی های خود انجام خواهد شد.

دبیر کل BJP (سازمان) BL Santhosh در توئیتر خود نوشت ، “متشکرم BHAGYANAGAR. @ BJP4Telangana هر ثانیه به هر بیت و کار می پردازد تا با سپاس از نعمت هایی که به شما هدیه داده است بازپرداخت کند. ما کوه را منتقل کردیم. ما نیز جایگزین آن خواهیم شد.”

چندین رهبر BJP خواستار نامگذاری حیدرآباد به “باگیاناگر” شده اند.

BJP با انتصاب یكی از مدیران اصلی خود در انتخابات ، یاداو ، كه مبارزات انتخاباتی حزب را در نظرسنجی های مجمع بیهار اداره كرده بود ، تمام انرژی خود را در انتخابات سرمایه گذاری كرده بود. BJP همچنین یک کمپین با اکتان بالا را با تجمعات و نمایش های جاده ای توسط شاه ، نادا ، و وزیر ارشد اوتار پرادش ، یوگی آدیتیانات ، برگزار کرد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.