نظرسنجی نشان می دهد که بایدن از ترامپ عقب تر است و می بیند که محبوبیت به پایین ترین حد خود می رسد

نظرسنجی نشان می دهد که بایدن از ترامپ عقب تر است و می بیند که محبوبیت به پایین ترین حد خود می رسد

سال 2024 همه برای دیدن مسابقه مجدد جو بایدن و دونالد ترامپ آماده شده است.

دهلی نو: بر اساس گزارش ها، دونالد ترامپ، رئیس جمهور اسبق ایالات متحده، که با اختلاف زیادی برای نامزدی جمهوری خواهان در میان رقبای بالقوه در حال رشد است، با شش امتیاز از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پیشی گرفته است. واشنگتن پست/ABC News نظر سنجی.

این نظرسنجی که روز یکشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد که میزان تایید بایدن از 42 درصد در ماه فوریه به 36 درصد کاهش یافته است. رتبه پایین بایدن را در تمام دوره ریاست جمهوری اش تا کنون آزار داده است، اما 36 درصد کمترین رتبه در تمام دوره های ریاست جمهوری است. واشنگتن پست/ABC نظرسنجی تا به امروز

بایدن در 25 آوریل رسماً اعلام کرده بود که برای انتخاب مجدد در سال 2024 نامزد می شود و از رای دهندگان خواسته بود که به او فرصت بیشتری بدهند تا “این کار را به پایان برساند” و دوره ریاست جمهوری قدیمی ترین رئیس جمهور آمریکا را برای چهار سال دیگر تمدید کند.

دونالد ترامپ به نیوهمپشایر بازگشت، اولین کمپین نظرسنجی پس از نامزدی مجدد بایدن برای انتخاب شدن

“همه کاری را انجام خواهم داد…”: برنی سندرز از بایدن حمایت کرد و پیشنهاد خود برای سال 2024 را رد کرد.

بایدن که در پایان دوره دوم ریاست جمهوری 86 ساله می شود، شرط می بندد دستاوردهای قانونگذاری دوره اول خود و بیش از 50 سال تجربه در واشنگتن بیش از نگرانی های مربوط به سن او باشد.

بایدن گفته بود: «ما – من و شما – با هم همه چیز را تغییر می‌دهیم و این کار را به شکلی بزرگ انجام می‌دهیم.» «زمان تمام کردن کار است. کار را تمام کن.»

بایدن در ایجاد شور و شوق ناکام است

با این حال، به نظر می رسد که اعلام بایدن باعث ایجاد شور و شوق در میان رای دهندگان وی نشده است.

بر اساس یک نظرسنجی، دموکرات‌های ثبت‌نام شده به طور مساوی (47 درصد تا 47 درصد) در مورد اینکه آیا حزب بایدن یا «کسی غیر از بایدن» را در سال 2024 نامزد کند تقسیم شده‌اند، در حالی که 77 درصد از مستقل‌هایی که متمایل به دموکرات‌ها هستند می‌خواهند 80 نفر را ببینند. -رئیس فعلی در راس حزب جایگزین شد.

استقبال کم بایدن و شور و شوق کم در اطراف کمپین او به نفع ترامپ بوده است.

در پاسخ به این سوال که در سال 2024 به چه کسی رای خواهند داد، 44 درصد از بزرگسالان آمریکایی گفتند که “قطعا” یا “احتمالا” به ترامپ رای خواهند داد، در حالی که 38 درصد گفتند که “قطعا” یا “احتمالا” از بایدن حمایت خواهند کرد. 18 درصد بلاتکلیف بودند.

ترامپ که مبارزات انتخاباتی خود را در ماه نوامبر اعلام کرد، با اختلاف بسیار زیاد گزینه مورد علاقه برای نامزدی جمهوری خواهان است.

حدود 51 درصد از جمهوری‌خواهان شرکت‌کننده در این نظرسنجی گفتند که مایلند ترامپ را در جایگاه خود ببینند، در حالی که 25 درصد از ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، که هنوز به طور رسمی وارد رقابت نشده است، طرفداری کردند. نامزدهای باقی مانده – لیستی که شامل مایک پنس معاون رئیس جمهور سابق و نیکی هیلی فرماندار سابق کارولینای جنوبی است – همگی بین 1 تا 6 درصد امتیاز کسب کردند.

ترامپ در مدیریت اقتصاد بهتر عمل کرد

بر اساس این نظرسنجی، 54 درصد از رأی دهندگان فکر می کنند که ترامپ در مدیریت اقتصاد آمریکا بهتر از بایدن کار کرده است، در حالی که 36 درصد فکر می کنند بایدن در دوران ریاست جمهوری خود تاکنون عملکرد بهتری داشته است.

در حالی که نرخ تورم ایالات متحده از بالاترین سطح چهار دهه خود یعنی 9.1 درصد در ژوئن گذشته کاهش یافته است، اما همچنان بالاتر از هر نقطه دیگری بین دهه 1980 و 2022 است و بنزین هنوز تقریباً دو برابر گران‌تر از زمان دولت ترامپ است.

سلامت روانی و جسمی بایدن نیز از نقاط ضعف است.

بر اساس واشنگتن پست/ABC در نظرسنجی، 63 درصد از رای دهندگان فکر می کنند که بایدن فاقد تیزبینی ذهنی برای عملکرد به عنوان رئیس جمهور است، در حالی که 62 درصد فکر می کنند که او در وضعیت جسمانی بسیار بدی قرار دارد که نمی تواند به طور موثر خدمت کند.

تردیدها در مورد تناسب اندام بایدن در طول دوران ریاست جمهوری او افزایش یافته است، زیرا ویدئو پس از ویدئو نشان می دهد که رئیس جمهور در سخنرانی ها درگیر می شود، به زمین می افتد و در جلسات و رویدادها به طور آشکار گیج ظاهر می شود.

این نظرسنجی محاکمه‌ها و تحقیقات جنایی در حال انجام را به‌عنوان موانع بالقوه برای ترامپ شناسایی کرد، و اکثریت معتقد بودند که او باید به دلیل نامعتبر خواندن انتخابات 2020، مدیریت نادرست اطلاعات طبقه‌بندی شده و تحریک شورش در کنگره کنگره در 6 ژانویه 2021 متهم شود.

با ورودی های آژانس ها

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام