نظرسنجی های جامو و کشمیر DDC: BJP وعده 70،000 شغل برای افراد محلی ، تحمل صفر برای تروریسم در مانیفست

این حزب گفت كه اگر به قدرت رأی داده شود ، 100 درصد مشاغل دولتی را برای محلی ها ذخیره می كند ، جدا از معرفی سیاستی برای توسعه كامل محیط صنعتی

نظرسنجی های جامو و کشمیر DDC: BJP وعده 70،000 شغل برای افراد محلی ، تحمل صفر برای تروریسم در مانیفست

تصویر نمایندگی خبرگزاری فرانسه

جامو: BJP روز پنجشنبه مانیفست انتخابات خود را برای نظرسنجی های آینده شورای توسعه منطقه (DDC) منتشر کرد ، وعده داد علاوه بر اطمینان از اشتغال بخش خصوصی ، سیاست دوستانه صنعت و یک دولت تمیز ، شفاف و پاسخگو جامو و کشمیر.

با اعلام اینکه “دوران سنگ اندازی” با شناسایی و خنثی کردن دشمنان جامو و کشمیر ، BJP در اعلامیه خود قول پس گرفتن زمین از متجاوزان و تحمل صفر در برابر خشونت و تروریسم را داده است.

دبیر کل دولت BJP و وزیر سابق Devinder Singh Manyal و سخنگوی ارشد سخنگوی Sunil Sethi اعلامیه حزب را منتشر کردند.

طبق اعلامیه ، BJP گفت 70،000 شغل شناسایی شده است. در این گزارش آمده است که مردم محلی از تصمیم در اختیار داشتن 100 درصد مشاغل دولتی برای افراد محلی بهره مند خواهند شد.

این گزارش گفت: پتانسیل عظیمی برای رشد صنعتی در سرزمین اتحادیه پیش بینی شده است و بخش خصوصی متعهد شده است سرمایه گذاری کند تا فرصت های شغلی و شغلی برای جوانان در جامو و کشمیر فراهم کند.

این سیاست صنعتی در شهرک های صنعتی به منظور توسعه کامل محیط صنعتی متمرکز است.

BJP اظهار داشت: تحمل تجاوزات به اراضی دولتی صفر خواهد بود و قول داد همه این اراضی را از منافع شخصی خود پس بگیرد.

این نوید وعده قاعده مند کردن کارگران روزانه ، کارگران عادی و قراردادی است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.