نظرسنجی های GHMC: پس از کارزار بالای اکتاو ، حیدرآباد مشارکت کم در رای دهندگان را مشاهده می کند

درصد نظرسنجی 35.80 تا 5 عصر ثبت شد. رهبران برجسته BJP از جمله Yogi Adityanath ، وزیر کشور Amit Shah و JP Nadda در کمپاین شرکت کرده بودند

نظرسنجی های GHMC: پس از کارزار بالای اکتاو ، حیدرآباد مشارکت کم در رای دهندگان را مشاهده می کند

افرادی برای جلوگیری از ویروس کرونا که در صف انتظار برای رأی دادن در جریان انتخابات شرکت بزرگ شهرداری حیدرآباد (GHMC) در حیدرآباد در تاریخ 1 دسامبر ماسک صورت می پوشند ، به عنوان یک پیشگیری احتیاط می کنند. AP

حیدرآباد: یک کمپین با دسیبل بالا و ممنوعیت برگزار شده شامل تعداد زیادی از رهبران BJP مانند وزیر کشور اتحادیه آمیت شاه در برابر TRS حاکم برای انتخابات شرکت بزرگ شهرداری حیدرآباد (GHMC) با مشارکت کم رای دهندگان در روز سه شنبه همراه بود.

حدود 35 درصد از 74 رای دهنده عجیب و غریب برای رای دادن شرکت کردند. شمارش آرا on در 4 دسامبر انجام خواهد شد.

مقامات گفتند که رای گیری با آرامش انجام شد ، اما بدون هیچ گونه خطایی ، زیرا در بخش شماره 26 دستور ایجاد مجدد شماره به دلیل درهم آمیختگی نماد دو حزب چپ – CPI و CPM صادر شد.

از اوراق رای گیری در مجموع 150 بخش شرکت استفاده شده است.

BJP با هدف به دست آوردن موفقیت غافلگیرانه خود در انتخابات اخیر مجمع دوبک ، به نظر می رسید که در نظرسنجی های مدنی در پایتخت ایالت ، سهم “چه کسی چه کسی” را از حزب زعفران ، از شاه گرفته تا وزیر ارشد بالا برده است. Yogi Adityanath به Smriti Irani ، برای بدست آوردن آرا.

در حالی که شاه به توسعه شهر جنوبی اطمینان می داد و در صورت رای گیری به قدرت آن را از “فرهنگ نظام” رها می کند ، آدیتینات ، رئیس وزیر عالی ، که دولت وی نام فیض آباد و الله آباد را به ترتیب به ایودیا و پرایاگرج تغییر داد ، گفت که حیدرآباد می تواند از این الگو پیروی کند اگر حزب وی GHMC را به تصرف خود درآورد ، “باگیاناگر” شود.

شاه هم کلیه مجالس اتحاد الاسلامین هند (AIMIM) و هم تلگانانا رشترا سامیتی (TRS) را در سیاست سلسله هدف قرار داد.

مهمترین اسلحه های BJP – رئیس حزب JP Nadda ، وزیران اتحادیه پراكاش جاوادكار و اسمریتی ایرانی و نماینده حزب و رئیس جمهور BJYM ، تجاسوی سوریا در مبارزات انتخاباتی ظاهر شدند.

رهبران حزب زعفران همچنین رئیس AIMIM و نماینده حیدرآباد ، Asauddin Owaisi در جریان مبارزات انتخاباتی خود را هدف قرار دادند و TRS حاکم را به داشتن درک ضمنی با آن متهم کردند.

کمپین TRS توسط رئیس جمهور کارگر و وزیر دولت شهرداری ایالت KT Rama Rao هدایت می شد ، در حالی که رئیس حزب و وزیر ارشد K Chandrasekhar Rao در یک جلسه عمومی مبارزات سخنرانی می کردند.

وی در تنها سخنرانی عمومی خود ، وی ادعا کرد که برخی از “نیروهای تفرقه افکن” در تلاش برای ورود به شهر برای برهم زدن صلح و آرامش هستند ، در حالی که حزب خود را “مترقی” اعلام کرد.

در طول مبارزات انتخاباتی ، رئیس ایالت BJP و نماینده باند سانجی کومار ، هنگامی که گفت حزبش آماده است ، در صورت لزوم ، برای انجام “اعتصاب جراحی” در شهر قدیمی برای اعزام روهینگیایی ها و پاکستانی ها اختلافاتی را به وجود آورد.

از طرف خود ، AIMIM هنگامی که رهبر خود و برادر اسد الدین اویسی ، اکبرالدین در یک کارزار نظرسنجی س askedال کرد آیا “سامادی ها” نخست وزیر سابق PV Narasimha Rao و بنیانگذار TDP NT راما Rao ، ساخته شده در ساحل دریاچه حسین ساغر ، مورد بحث و جدال قرار گرفتند همانطور که وی رانده تخلیه علیه “افراد فقیری” را که در نزدیکی اجسام آب زندگی می کنند زیر سوال برد.

روز سه شنبه ، میزان مشارکت کم رای دهندگان در این نظرسنجی ثبت شد ، اگرچه مبارزات انتخاباتی بسیار گسترده بود.

یک مقام پلیس گفت که رای گیری از ساعت 7 صبح آغاز شد و در ساعت 6 بعد از ظهر به پایان رسید و بدون هیچ حادثه بزرگی با آرامش ادامه یافت. منابع رسمی گفتند که میزان مشارکت رأی دهندگان تا ساعت 5 عصر 35.80 درصد بود و پس از جمع آوری و طبق رویه ها ، درصد نهایی نظرسنجی منتشر می شود.

در اطلاعیه رسمی آمده است که کمیسیون انتخابات ایالتی تلانگانا (SEC) پس از مشخص شدن نماد CPM در برگه رای گیری به جای CPI ، در همه 69 حوزه اخذ رأی بخش شماره 26 دستور ایجاد مجدد شعاع را صادر کرد. این نسخه در 3 دسامبر برگزار می شود.

قرار بود حدود 74.44 رأی دهنده لكی از حق رای خود استفاده كنند در حالی كه 1112 نامزد در نبرد بین حاكم TRS و BJP و كنگره مخالف بودند.

کیشان ردی ، رهبر BJP و اتحادیه وزارت امور خارجه (صفحه اصلی) با انتقاد از حاکمیت TRS در مورد میزان کم مشارکت ، گفت که باید “سر خود را از شرم آویزان کند”. وی ادعا كرد كه TRS از SEC برای “سیاست خودخواهانه” خود استفاده كرده و به سو mis استفاده از قدرت پرداخته است.

ردی با مشاهده زمان برای انجام نظرسنجی ها تا فوریه زمان اعلام کرد ، گفت که انتخابات می تواند با تلاش برای ارتقا awareness سطح آگاهی عمومی و انجام تنظیمات موثر انجام شود.

در همین حال ، با توجه به کووید -19 بیماری همه گیر و SEC افراد آلوده به ویروس را قادر می سازد که به طور فیزیکی در مراکز رای دهی رای دهند یا از رای گیری پستی استفاده کنند. در صورت کووید -19 بیماران از برگه های رای گیری استفاده نکرده اند ، هیئت نظرسنجی به آنها اجازه می دهد در ساعت آخر – از ساعت 5 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر رای خود را بدهند.

SEC گفت ، با این حال ، آنها مجاز به استفاده از ماسک ، محافظ صورت و دستکش بودند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.