نظرسنجی های J&K DDC: BJP Gupkar Alliance را به فریب مردم متهم می كند. NC به عقب برمی گردد ، از مهمانی زعفران می خواهد تا روی توسعه تمرکز کند

کنفرانس ملی گفت از آنجا که رهبران BJP نمی توانند در مورد آنچه که در شش سال گذشته انجام داده اند صحبت کنند ، آنها در حال قصاص درمورد موضوعاتی هستند که مربوط به توسعه پنچایات نیست

نظرسنجی های J&K DDC: BJP Gupkar Alliance را به فریب مردم متهم می كند.  NC به عقب برمی گردد ، از مهمانی زعفران می خواهد تا روی توسعه تمرکز کند

تصویر پرونده آنوراگ تاکور. خبرگزاری فرانسه

جامو: پیش از مرحله چهارم نظرسنجی های شورای توسعه منطقه (DDC) در جامو و کشمیر ، وزرای اتحادیه Smriti Irani و Anurag Thakur روز شنبه حمله ای تاول آور به اتحاد خلق برای اعلامیه Gupkar (PAGD) آغاز کردند و گفتند احزاب برای فریب مردم گرد هم آمده اند. و با یک بحران وجودی روبرو هستند.

کنفرانس ملی رهبران BJP را مورد انتقاد قرار داد و گفت از آنجا که آنها نمی توانند در مورد آنچه در شش سال گذشته انجام داده اند صحبت کنند ، آنها در حال قصاص درمورد مواردی هستند که مربوط به توسعه پنچایات نیستند.

وزیر اتحادیه نساجی و زنان و رشد کودک ایرانی اتحادیه در سخنرانی خود در یک رشته تجمعات انتخاباتی در مناطق سامبا و جامو گفت که اعضای اتحاد گوپکار برای فریب مردم جامو و کشمیر گرد هم آمده اند.

“در این زمان انتخابات ،” باند “گوپکار فقط مردم را فریب می دهد. آنها هرگز دور هم جمع شدند تا به نفع مردم باشند بلکه فقط برای گرسنگی برای قدرت خودشان دور هم جمع شدند. آنها هرگز برای تهیه غذا ، توالت و سایر امکانات اساسی برای نیازمند ، “او گفت.

PAGD توسط هفت حزب جریان اصلی از جمله کنفرانس ملی و PDP تشکیل شد تا برای احیای موقعیت قبل از 5 آگوست 2019 به جامو و کشمیر فشار بیاورد.

ریاست این اتحاد را فاروق عبدالله ، رئیس کنفرانس ملی و مtiبوبه مفتی ، رئیس PDP ، نایب رئیس آن بر عهده دارند. BJP با نامگذاری آن به عنوان باند گوپکار ، آن را هدف قرار داده است. ایرانی که به دنبال رأی دادن به نامزدهای حزب بود ، گفت که این BJP است که انتخابات اولیه DDC در JK را تسهیل می کند زیرا هدف آن رفاه زندگی عوام است.

تاكور ، كه مسئول BJP در انتخابات DDC در جامو و كشمیر و اردو زدن در اینجا است ، خطاب به تجمعات انتخاباتی جداگانه در مناطق مختلف منطقه Reasi ، گفت كه “باند” Gupkar با یك بحران وجودی روبرو است.

“باند” گوپکار از واقعیت های زمینی جدا است و باید فراتر از املاک و مستغلات خود را ببیند تا باد تغییر در جامو و کشمیر را ببیند. تلاش های آنها برای قلدری ، حمله و برهم زدن روند دموکراتیک با مخالفت شدید مردم عادی مواجه شده است. جامو و کشمیر ، که می خواهند باند گوپکار را یک بار و برای همیشه بیرون بریزند “.

وزیر امور مالی اتحادیه از میزان مشارکت در سه مرحله اول انتخابات DDC ابراز خرسندی کرد و گفت ، “قبلاً ، ما می دیدیم که چگونه آنها (PAGD) شهروندان را از شرکت در روند انتخابات دلسرد می کنند. آنها فضای ترس. درصد رأی دادن به سختی 3-5 درصد بود و امروز منطقه کشمیر 35-40 درصد از رای دهندگان مشارکت می کند. این به این دلیل است که مردم خسته شده اند و ایمان خود را به سیاست امید و توسعه نخست وزیر نارندرا مودی برای J&K از بین می برند. ” گفت

وی گفت: “سیاست نفرت آنها و پناه دادن به جدایی طلبان به پایان رسیده است ، ناامیدی باند گوپکار در اوج است.” وی گفت که BJP به سیاست توسعه برای همه ، اقدامات قاطع و دموکراسی اعتقاد دارد.

تاکور گفت: “ما اشتغال و کارآفرینی را برای جوانان به ارمغان خواهیم آورد ، سرمایه گذاری و نوآوری را برای مشاغل به ارمغان خواهیم آورد و تولیدات محلی کشاورزان و صنعتگران را به سطح جهانی می رسانیم تا این منطقه از مزایای اقتصادی بهره مند شود.”

رئیس کنفرانس ملی Devender Singh Rana ، رئیس کنفرانس ملی ، با انتقاد از تعارضات خود علیه رهبران PAGD ، گفت: “کارت عملکرد آنها خالی است و آنها نمی توانند در مورد آنچه که در شش سال گذشته انجام داده اند صحبت کنند ، بنابراین آنها در حال حل مشکلات هستند که مربوط به توسعه پانچایات نیست. “

رعنا گفت ، “بگذارید آنها با یك كاغذ سفید در مورد توسعه و مشاغل ارائه شده به جوانان بیكار تحصیل كرده در شش سال گذشته” ، اعلام كنند. تحقیر شد و در شش سال گذشته در بلاتکلیفی رها شد.

وی گفت: “وعده های داده شده هرگز عملی نشدند و در واقع روند عادی توسعه نیز در چرخ دنده عقب قرار گرفت ، زیرا دستور كار خودمحور همچنان در اولویت اصلی قرار داشت.”

وی افزود: “اهانت به آسیب این است که BJP دوباره با شعارهای احساسی مردم را سرگرم می کند و نقش خود را در جبهه اداری و توسعه فراموش می کند. این گستاخانه است و از ریاکاری که هسته اصلی BJP است صحبت می کند.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.