نماینده آمریکا در هند می گوید کاهش زمان انتظار ویزا از اولویت های دولت جو بایدن است

نماینده آمریکا در هند می گوید کاهش زمان انتظار ویزا از اولویت های دولت جو بایدن است

در حالی که نخست وزیر نارندرا مودی قرار است ماه آینده به ایالات متحده سفر کند، اریک گارستی (مرکز) گفت که انتظار می رود زمانی که نخست وزیر هند با جو بایدن ملاقات کند، اعلامیه های کلیدی در این زمینه ارائه شود.

اریک گارستی، سفیر ایالات متحده در هند گفت که کاهش زمان انتظاری که هندی ها در حال حاضر برای دریافت ویزای آمریکا باید طی کنند، اولویت دولت جو بایدن است.

من فکر می‌کنم که ویزا مستقیم‌تر از هر چیز دیگری که آمریکا انجام می‌دهد، هندی‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. و داشتن آن مشکل خوبی است. بیشتر و بیشتر هندی‌ها می‌خواهند به ایالات متحده بیایند تا به عنوان گردشگر تحصیل کنند… ما متعهد به حل این مشکل هستیم.» به نقل از NDTV، سفیر ایالات متحده گفت.

رئیس جمهور گفت، اریک، برو این را درست کن. این فقط یک اولویت دهم یا یازدهم نیست. این برای من اولویت اول است.»

با

با “قوانین جدید” مدیر بایدن، غربالگری پناهجویان برای مهاجران در ایالات متحده از سر گرفته می شود.

با

بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده می‌گوید: «من از هر کس دیگری با تجربه‌تر هستم» سن او «خرد» را برای او به ارمغان آورده است.

در حالی که نخست وزیر نارندرا مودی قرار است ماه آینده به ایالات متحده سفر کند، اریک گارستی گفت که انتظار می رود زمانی که نخست وزیر هند با جو بایدن ملاقات کند، اعلامیه های کلیدی در این زمینه ارائه شود.

در حال حاضر، زمان انتظار (برای ویزا) از ابتدای سال 60 درصد کاهش یافته است. در ماه های ژانویه، فوریه و مارس، ما رکورد تعداد ویزا را پردازش کردیم. اریک گارستی گفت: سال گذشته بزرگترین منبع ویزای دانشجویی از هند نسبت به هر کشور دیگری بود.

صبر کنید، در چند هفته آینده، زمانی که رهبران ما ملاقات کنند، اطلاعیه های زیادی دریافت خواهید کرد. و حتی قبل از آن ما برای فصل ویزای دانشجویی آماده شده ایم و در حال حاضر زمان انتظار کوتاه تر و کوتاه تر می شود. ما می خواهیم هندی های بیشتری به آمریکا بیایند.»

به گفته یک مقام عالی رتبه، ایالات متحده در مسیر اعطای بیش از یک میلیون ویزا به هندی ها در سال جاری است. به گفته دونالد لو، دستیار وزیر امور خارجه در آسیای جنوبی و مرکزی، ایالات متحده همچنین اولویت را به ویزای H-1B و L می دهد، که بیشترین محبوبیت را در بین متخصصان فناوری اطلاعات هند دارند. لو این بیانیه را در ماه آوریل به خبرگزاری PTI گفت.

ویزای غیر مهاجرتی به نام H-1B به کسب و کارهای آمریکایی اجازه می دهد تا اتباع خارجی را برای مشاغل تخصصی که به مهارت های نظری یا فنی نیاز دارند، استخدام کنند.

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام