“نمایندگان مجلس، نمایندگان مجلس نمایندگان با بیش از دو فرزند باید واجد شرایط شرکت در انتخابات نباشند”

آجیت پاوار رهبر حزب کنگره ملی گرا. PTI

پوناآجیت پاوار، رهبر ارشد حزب کنگره ملی گرا (NCP) روز یکشنبه گفت: به افرادی که بیش از دو فرزند دارند نباید هیچ امتیازی داده شود، در حالی که قانونگذاران در چنین مواردی باید از شرکت در انتخابات محروم شوند.

پاوار هنگام سخنرانی در یک رویداد در براماتی گفت که هند از نظر رشد جمعیت از چین پیشی گرفته است. رهبر مخالفان در مجلس مقننه ایالتی گفت: پدربزرگم به من می گفت زمانی که استقلال گرفتیم جمعیت ما 35 کرور بود و اکنون به 142 کرور رسیده است و همه ما مسئول آن هستیم.

پاور گفت که دو روز پیش در مصاحبه ای تاکید کرده بود که همه احزاب سیاسی باید این موضوع را جدی بگیرند. او گفت: “همه باید پس از داشتن یک یا دو فرزند برای بهبود کشور، ایالت، منطقه و منطقه خود دست بکشند.”

وی در ادامه گفت: از این پس نباید به افرادی که بیش از دو فرزند دارند امتیاز داده شود. پاور گفت: «زمانی که ویلاسرائو دشموک وزیر ارشد بود، ما در هنگام تصمیم گیری نگران بودیم که نامزدهایی که مایل به شرکت در انتخابات محلی با پانچایات گرام، زیلا پارشاد و پانچایات تالوکا بودند، اگر سه فرزند داشته باشند، واجد شرایط نیستند.

مردم می پرسند چرا تصمیم مشابهی در مورد نمایندگان مجلس و نمایندگان مجلس اتخاذ نشده است. به آنها می گویم دست ما نیست. در دست مرکز است و این خواسته ماست که مرکز این کار را انجام دهد.»

پاور معتقد است که اگر هیچ امتیازی به آنها داده نشود، مردم نسبت به این موضوع آگاهی و آگاهی بیشتری پیدا خواهند کرد.

(با ورودی های PTI)

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام