نوجوان با توقف اتوبوس به دلیل غش کردن راننده، همکلاسی های خود را نجات می دهد

نوجوان اتوبوس را با غش کردن راننده متوقف می کند، همکلاسی هایش را نجات می دهد.  اینترنت او را

پسر 13 ساله ای به سرعت وارد عمل شد تا از برخورد اتوبوس با ترافیک روبرو جلوگیری کند.

یک پسر 13 ساله به نام دیلون اخیراً کاری بسیار چشمگیر و غافلگیرکننده انجام داده است. در حین سوار شدن بر اتوبوس مدرسه، راننده ناگهان بیهوش شد و پسر با در دست گرفتن فرمان، همه افراد اتوبوس را نجات داد.

واکنش سریع او او را به یک قهرمان تبدیل کرد و ویدئویی از این حادثه در اینترنت دست به دست شد. را جنبش خبر خوب کلیپی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که ضبط دوربین مداربسته از غش راننده اتوبوس در حین رانندگی را نشان می دهد.

دیلون متوجه اتفاقی شد که به سرعت با زدن ترمز اتوبوس وارد عمل شد. او همچنین به همکلاسی هایش گفت که با 911 تماس بگیرند زیرا راننده پاسخگو نبود.

مرد استرالیایی در حال خوردن مرغ خام در مرکز خرید گرفتار شد، ویدئو اینترنت را منزجر می کند

از خروج از ازدواج نادرست تا کسب و کار؛ زندگی این زن الهام بخش شما خواهد بود

به اقدام قهرمانانه دیلون در اینجا نگاهی بیندازید:

هنگامی که راننده اتوبوس چهارشنبه گذشته از هوش رفت، دیلون، دانش آموز کلاس هفتم در مدرسه راهنمایی کارتر در نزدیکی دیترویت، در ردیف پنجم نشسته بود. این نوجوان 13 ساله به سرعت وارد عمل شد تا از برخورد اتوبوس با ترافیک روبرو جلوگیری کند.

در این ویدئو می توان دید که دیلون کنترل چرخ را در دست گرفته و در حالی که همکلاسی هایش وحشت زده فریاد می زنند، ترمز می گیرد. او خطاب به همکلاسی هایش فریاد زد و گفت: “یکی با 911 تماس بگیر، حالا! یکی باید با 911 تماس بگیره. برام مهم نیست! یکی با 911 تماس بگیرد.

عمل قهرمانانه دیلون هم توسط سرپرست مدرسه و هم شهردار شهر تأیید شده است. حال راننده اتوبوس مساعد گزارش شده است.

کاربران در بخش نظرات از تفکر سریع و شجاعت دیلون تمجید کردند و اقدامات او را تحسین کردند. بیننده‌ای گفت: «آفرین.. اعصابش را حفظ کرد.. خیلی شجاع است.. مستحق شناسایی است.» یک حساب کاربری اعلام کرد که به همین دلیل هوشیار ماندن و عدم استفاده از تلفن شما بسیار مهم است. بسیاری از کاربران دیلون را به خاطر رهبری استثنایی اش تحسین کردند و او را یک قهرمان نامیدند.

برخی از مردم گفتند که مهارت های رهبری او او را به یک کاندیدای ایده آل برای پست فرماندار در هر ایالتی که تصمیم به سکونت دارد تبدیل می کند. یکی از بینندگان گفت که امنیت و امنیت مردم باید اولویت اصلی هر ایالت باشد و دیلون باید در این زمینه زندگی کند. بهترین مصلحت مردم در قلب این اکانت همچنین اضافه کرد: “من با ضربان قلب به شما رای می دهم. شما حضور فرماندهی برجسته ای دارید.»

همه را بخوانید آخرین خبرها، اخبار پرطرفدار، اخبار کریکت، اخبار بالیوود،
اخبار هند و اخبار سرگرمی اینجا. ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر و اینستاگرام